گردوی پوست کاغذی ایرانی _بازرگانی شادیز

گردوی پوست کاغذی ایرانی

گردوی پوست کاغذی ایرانی _بازرگانی شادیز گردوی پوست کاغذی درجه یک و مرغوب ایرانی را بصورت عمده در سراسر کشور به فروش می رساند.

گردوی پوست کاغذی ایرانی

گردو پوست کاغذی از محبوب ترین و پر متقاضی ترین انواع گردوهای ایرانی است پوست این گردو بسیار نازک می باشد به همین دلیل شکستن آن بسیار راحت است از طرفی مغز این گردو از پوست آن نیز به راحتی جدا می شود درصد مغز گردو کاغذی از سایر انواع گردو بالاتر است به همین دلیل طرفداران بسیار زیادی هم در داخل و هم در خارج از کشور دارد .

علاوه بر پوست نازک این گردو مغز سفید و خوش طعمی دارد که سبب شهرت هر چه بیشتر آن شده است قیمت این گردو معمولا نسبت به دیگر گردوها بیشتر است گردوهای ایرانی از نظر طعم،مزه و روغن دهی بسیار با کیفیت می باشند .

درخت گردو در مناطق دارای آب و هوای معتدل و نیمه معتدل کوهستانی به خوبی رشد می کند گردوهای ایرانی انواع مختلفی دارند که عبارتند از:گردو سنگی،گردو کاغذی،گردو نوک کلاغی،گردو سوزنی و گردو خوشه ای هر یک از انواع گردو بصورت مغز و با پوست در بازار به فروش می رسند مغز گردو را غذای مغز می نامند زیرا حاوی مقادیر زیادی امگا۳ است که به بهبود عملکرد مغز و تقویت حافظه کمک می کند.

مشتریان عزیز می توانند با کیفیت ترین گردوی کاغذی را از این مجموعه بصورت مستقیم از باغدار و با قیمت مناسب خریداری نمایند کلیه ی محصولات با کیفیت عالی و قیمت مناسب بصورت عمده به مشتریان ارائه می گردد.

در صورت تمایل به خرید و یا فروش محصول هم چنین آگاهی از قیمت ها از طریق راه های ارتباطی زیر با مشاورین شادیز تماس حاصل فرمایید.

با تشکر از بازدید و همراهی شما دوستان عزیز

راه های ارتباطی

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

گردو

گردو ایرانی پوست کاغذیگردو پوست کاغذی ایرانیگردوی پوست کاغذی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *