بادام مامایی عمده و مرغوب _بازرگانی شادیز

بادام مامایی عمده

بادام مامایی عمده و مرغوب _بازرگانی شادیز عمده بادام مامایی درجه یک را به فروش می رساند بادام مامایی از بهترین و با کیفیت ترین بادام های ایرانی است.

بادام مامایی عمده و مرغوب

بادام مامایی یکی از مرغوب ترین انواع بادام درختی در ایران است بادام مامایی از نوع بادام سنگی است و مانند آن پوسته ی بسیار سخت و مستحکمی دارد مغز بادام مامایی طعم شیرین و رنگ روشنی دارد درصد مغز بادام مامایی از بادام سنگی بیشتر است.

بادام مامایی از ارقام دیر گل است اما میوه ی آن زود رس می باشد منشا بادام مامایی استان چهار محال بختیاری است و تنها در این استان و در مناطق حاشیه ی زاینده رود بصورت عمده کشت می شود بادام مامایی بصورت مغز و با پوست به کشورهای مختلف خارجی نیز صادر می گردد کشور هند از بزرگ ترین خریداران بادام مامایی ایران است.

قیمت بادام مامایی از بادام سنگی بیشتر و از بادام کاغذی کمتر است از مغز بادام مامایی بصورت خام و شور در انواع آجیل ها استفاده می شود مغز بادام مامایی درصد چربی فراوانی دارد به مین دلیل از آن در تولید صابون و در صنایع دارویی آرایشی و بهداشتی استفاده می شود.

مصرف بادام مامایی سبب استحکام استخوان ها و دندان ها می شود و از پوکی استخوان پیشگیری می نماید هم چنین به بهبود عملکرد مغز و تقویت حافظه نیز کمک می کند.

بازرگانی شادیز بواسطه ی همکاری با تولید کنندگان اصلی این محصول مرغوب ترین بادام مامایی را بصورت مستقیم و بدون واسطه به مشتریان در سراسر کشور ارائه می دهد.

در صورت تمایل به خرید و یا فروش محصول هم چنین دریافت قیمت ها از طریق راه های ارتباطی زیر با مشاورین شادیز تماس حاصل فرمایید.

با تشکر از بازدید و همراهی همیشگی شما دوستان عزیز

راه های ارتباطی

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

بادام مامایی

بادام مامایی عمدهبادام مامایی عمده و مرغوببادام مامایی مرغوب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *