مرکز فروش گردو تویسرکان _شرکت خشکبار شادیز

مرکز فروش گردو تویسرکان

مرکز فروش گردو تویسرکان _شرکت خشکبار شادیز از مراکز معتبر فروش گردوی مرغوب تویسرکان بصورت عمده و بدون واسطه در ایران می باشد.

مرکز فروش گردو تویسرکان

گردو تویسرکان از مرغوب ترین نمونه های گردوی تولید شده در ایران می باشد شهر تویسرکان واقع در استان همدان از مهم ترین قطب های تولید گردو در ایران است گردوی تولید شده در همدان به دلیل برخورداری از آب و هوای مناسب،مغز پر،سفید و چربی فراوانی دارد که سبب شهرت آن در بازارهای جهانی شده است.

انواع مختلف گردو از گردوی سنگی و گردو کاغذی در این منطفه بصورت عمده کشت و پس از برداشت به بازارهای داخلی و کشورهای مختلف خارجی صادر می گردد گردوی تویسرکان نیز مانند سایر انواع گردو با کیفیت های متفاوت در بازار به فروش می رسد البته نوع درجه یک آن میزان تقاضای بالایی دارد.

گردو از مغز های بسیار ارزشمند است که خواص درمانی و تغذیه ای فراوانی دارد از گردو علاوه بر مصارف خوراکی در صنایع دارویی،آرایشی و بهداشتی نیز استفاده می شود گردو به صورت مغز و یا با پوست در بازارهای سراسر کشور خرید و فروش می شود.

مغز گردو از پر چرب ترین مغزهای خوراکی است البته چربی موجود در گردو از نوع مفید است مانند روغن زیتون .پروتئین موجود در گردو با پروتئین موجود در گوشت ماهی و تخم مرغ برابری می کند.

شرکت خشکبار شادیز از بزرگ ترین مراکز خرید و فروش گردوی تویسرکان است که بواسطه ی همکاری با تولید کنندگان اصلی این محصول ،مرغوب ترین گردوی تویسرکان را بدون واسطه به مشتریان عزیز ارائه می دهد.

در صورت تمایل به خرید و یا فروش محصول از طریق راه های ارتباطی زیر با تیم پشتیبانی شادیز تماس حاصل فرمایید.

شادیز همواره آماده ی ارائه بهترین محصولات به مشتریان و همکاری با تولید کنندگان در سطح کشور می باشد.

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

گردو

فروش گردو تویسرکانمرکز فروش گردومرکز فروش گردو تویسرکان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *