خرید عمده پسته در رفسنجان _بازرگانی شادیز

خرید عمده پسته در رفسنجان

خرید عمده پسته در رفسنجان _بازرگانی شادیز عرضه کننده انواع پسته رفسنجان بصورت عمده در سراسر ایران می باشد رفسنجان قطب تولید پسته ایران است.

خرید عمده پسته در رفسنجان

پسته از معروف ترین خشکبارهای ایرانی در دنیا می باشد پسته های ایران بیشتر در استان کرمان و رفسنجان تولید می شود منطقه رفسنجان بخاطر ارتفاع مناسب از سطح دریا و آب و هوای خوب ،محل مناسبی برای کشت و پرورش پسته در کشور است انواع مختلف پسته اکبری،پسته احمد آقایی،پسته کله قوچی و پسته فندقی بصورت عمده در این شهرستان تولید می شود مهم ترین مشخصه ی پسته رفسنجان ظاهر لوکس،طعم لذیذ و خواص مغذی آن است که سبب شهرت آ ن ها در بازارهای جهانی شده است .

پسته رفسنجان بصورت های مختلف در بازارهای داخلی به فروش می رسد و به کشورهای اروپایی و عربی نیز صادر می گردد پسته ی رفسنجان به عنوان مرغوب ترین پسته ی تولید شده در ایران در بازارهای جهانی شناخته شده است و همواره متقاضیان بسیار زیادی دارد.

انس های مختلف پسته در رفسنجان بصورت عمده تولید می گردد میزان عرضه و تقاضای پسته در رفسنجان بسیار زیاد است بصورتی که بسیاری از تجار و بازرگانان عمده پسته صادراتی را از این منطقه خریداری می کنند.

بازرگانی شادیز مرغوب ترین انواع پسته رفسنجان را با توجه به نیاز مشتریان از تولید کننده تهیه و بدون واسطه به مشتریان در سراسر کشور ارائه می دهد ما قادر به تامین پسته در حجم های انبوه برای تک تک مشتریان می باشیم.

هدف ما ارتقاء سطح کیفی محصولات و رضایتمندی مشتریان عزیز می باشد.

در صورت تمایل به خرید و یا فروش محصول هم چنین دریافت قیمت ها از طریق راه های ارتباطی زیر با تیم پشتیبانی شادیز تماس حاصل فرمایید.

با تشکر از بازدید و همراهی شما دوستان عزیز

راه های ارتباطی

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

پسته

پسته عمد رفسنجانخرید پسته عمده رفسنجانخرید عمده پستهخرید عمده پسته در رفسنجانعمده پسته رفسنجان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *