فروش پسته و مغز پسته اردکان _ بازرگانی شادیز

فروش پسته و مغز پسته اردکان

فروش پسته و مغز پسته اردکان _ بازرگانی شادیز انواع پسته اردکان را به صورت مغز و با پوست به فروش می رساند اردکان قطب اصلی تولید پسته در یزد است.

فروش پسته و مغز پسته اردکان

شهرستان اردکان قطب مهم تولید پسته در استان یزد است آب و هوا و موقعیت خوب این شهرستان محیط مناسبی برای کشت و پرورش پسته در ایران است انواع مختلف پسته های تجاری مانند پسته اکبری،پسته احمد آقایی،پسته کله قوچی،پسته فندقی و ارقام بومی مانند پسته بادامی به صورت عمده در این منطقه تولید می گردد پسته تولید شده در اردکان کیفیت عالی و طعم بسیار خاصی دارد که یسبب شهرت آن در بازارهای داخلی و خارجی شده است.

پسته یکی از مهم ترین محصولات باغی  این شهرستان است و با توجه به شرایط اقلیمی و شوری آب اردکان،پسته سازگاری مناسبی با این شرایط دارد .پسته های بومی اردکان بسیار خوش رنگ و خوش طعم هستند به همین دلیل بیشتر به صورت مغز عرضه می گردند.

پسته گونه ای گیاهی است که خواص تغذیه ای و درمانی فراوانی دارد مهم ترین خاصیت پسته آهن فراوان آن است که سبب خون سازی در بدن و درمان کم خونی می شود پسته حاوی انواع ویتامین ها مانند B6 است این ویتامین نشاط آور است و فواید بسیاری برای بدن دارد.

پسته درختی کوچک و بیابانی است که در مناطق دارای زمستان های سرد و تابستان های گرم رشد می کند همانطور که می دانید همه مغزها خواص تغذیه ای فراوانی دارند اما آزمایشات متعدد نشان می دهد که خواص و املاح معدنی پسته از سایر انواع مغزها و خشکبارها بیشتر است و مصرف آن سلامت همه بخش های بدن را پوشش می دهد.

جهت خرید و یا فروش این محصول از طریق راه های ارتباطی زیر با تیم پشتیبانی شادیز تماس حاصل فرمایید.

ارتباط با ما

نلام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس ساایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

پسته

پسته اردکانپسته و مغز پسته اردکانفروش پسته اردکانفروش پسته و مغز پسته اردکانفروش مغز پسته اردکانمغز پسته اردکان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *