فروش گردو پوست کاغذی نی ریز _ شرکت خشکبار شادیز

فروش گردو پوست کاغذی نی ریز

وفروش گردو پوست کاغذی نی ریز _ شرکت خشکبار شادیز انواع گردوی کاغذی تولید شده در استان فارس را به صورت عمده به فروش می رساند.

فروش گردو پوست کاغذی نی ریز

شهرستان نی ریز از قطب های مهم تولید و فروش گردو در استان فارس است انواع مختلف گردوی محلی و پوست نازک در این شهرستان به صورت عمده تولید می گردد و به بازارهتای داخلی و خارجی صادر می گردد.

گردوی تولیدی نی ریز با توجه به آب و هوای خوب این شهرستان از کیفیت و مرغوبیت بالایی برخوردار است خرید و فروش گردو در این شهرستان رونق بالایی دارد.گردو کاغذی نی ریز از مرغوب ترین گردوهای تولید شده در استان فارس این گردو همانطور که از نام آن پیداست پوست بسیار نازکی دارد و به راحتی شکسته می شود مغز این گردو درشت،سفید و بسیار خوش طعم است .

خریداران عزیز می توانند مرغوبترین گردوی تولید شده در استان فارس را به صورت مستقیم از تولید کننده و با قیمت مناسب خریداری نمایند.

گردو میوه ای ارزشمند و مغذی است که از آن جهت مصارف خوراکی و در صنایع دارویی،درمانی و بهداشتی استفاده می شود گردو را با نام غذای مغز می شناسند زیرا حاوی مقادیر زیادی امگا۳ است که به بهبود عملکرد مغز و تقویت حافظه کمک می کند مصرف گردو سبب پیشگیری از دیابت ،پیشگیری از امراض قابی و انواع سرطان ها و تقویت سیستم ایمنی بدن،تقویت پوست و مو هم چنین استحکام استخوان ها می شود.

در صورت تمایل به خرید و یا فروش محصول هم چنین دریافت اطلاعات بیشتر پیرامون قیمت ها و سایر محصولات از طریق روش های ارتباطی زیر با تیم پشتیبانی شادیز تماس حاصل فرمایید.

همواره با شما هستیم از مرکز بزرگ خشکبار شادیز

با تشکر از بازدید و همراهی شما دوستان گرامی

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

گردو

فروش گردو پوست کاغذی نی ریزفروش گردو کاغذی نی ریزگردو پوست کاغذی نی ریز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *