مغز بادام صادراتی _ شرکت بازرگانی خشکبار شادیز

مغز بادام صادراتی

مغز بادام صادراتی _ شرکت بازرگانی خشکبار شادیز انواع مغز بادام را به خریداران عزیز ارائه می دهد مغز بادام از محبوب ترین خشکبارهای صادراتی ایران است.

مغز بادام صادراتی

کشور ایران جزو کشورهای بزرگ تولید کننده بادام در جهان است انواع مغز بادام ایرانی به صورت خام و یا فرآوری شده به کشورهای مختلف خارجی مانند هند،ترکیه،روسیه و کشورهای اروپایی صادر می گردد. انواع مختلف بادام نظیر بادام سنگی ،بادام مامایی و بادام منقا در ایران به صورت عمده تولید می گردد و به صورت با پوست و بدون پوست صادر می گردد.

بادام های ایرانی مغز بسیار خوش طعم،طبیعی و مرغوبی دارند به همین دلیل از میزان تقاضای بالایی برخوردار می باشند یکی از محبوب ترسین انواع بادام صادراتی ایران بادام مامایی است که مغز درشت و با کیفیتی دارد مغز بادام مامایی از نظر طعم،رنگ و چربی بسیار مرغوب می باشد و به کشورهای نظیر هند صادر می گردد.

مغز بادام میزان چربی بسیار بالایی دارد به صورتی که بیش از نیمی از آن از روغن تشکیل شده است البته چربی موجود در بادام از نوع مفید است و به کاهش کلسترول خون کمک می کند از مغز بادام به صورت خام،شور و بو داده در انواع آجیل ها و در صنایع دارویی،آرایشی،بهداشتی و برای تولید مواد شوینده مانند صابون استفاده می شود.

بادام حاوی انواع مواد مغذی مانند ویتامین ها و پروتئین است و سبب تقویت پوست و مو می شود مصرف مغز بادام سبب تقویت نیروی جنسی و هم چنین تقویت نیروی جسمانی می شود بادام به استحکام استخوان ها و دندان ها کمک می کند و از پوکی استخوان پیشگیری می نماید.

بازرگانی شادیز انواع مغز تازه بادام را جهت صادرات به تجار و مشتریان عزیز ارائه می نماید هم اکنون می تواند از طریق این مجموعه محصول مورد نیاز خود را به صورت مستقیم از تولید کننده خریداری فرمایید.

اگر شما هم قصد خرید و یا فروش این محصول را دارید از طریق راه های ارتباطی با ما تماس حاصل فرمایید.

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

بادام

مغز باداممغز بادام صادراتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *