فروش عمده پسته اکبری خندان _ شرکت بازرگانی شادیز

فروش عمده پسته اکبری خندان

فروش عمده پسته اکبری خندان _ شرکت بازرگانی شادیز پسته اکبری خندان را به صورت عمده به فروش می رساند. پسته اکبری از ارقام لوکس پسته های ایرانی است.

فروش عمده پسته اکبری خندان

پسته اکبری از لوکس ترین ارقام صادراتی پسته های ایرانی است پسته اکبری جزو ارقام بادامی است و ظاهری بلند و کشیده دارد پسته اکبری از کشیده ترین و درشت تریندددددددد انواع پسته های صادراتی است علاوه بر کشیدگی پسته اکبری طعم بسیار عالی و درجه خندانی بالایی دارد که بر شهرت و محبوبیت آن افزوده است بیشترین حجم از پسته اکبری در کرمان،رفسنجان،یزد و دامغان تولید می گردد و به کشورهای مختلف اروپایی و عربی صادر می گردد.

انس پسته اکبری پایین است که نشان دهنده درشتی آن است پسته اکبری در انواع یک بر چاک و دو بر چاک در بازارهای سراسر کشور موجود می باشد مرغوب ترین نوع آن پسته اکبری دو بر چاک و خندان است و قیمت بالاتری دارد. از نظر اقتصادی پسته اکبری بالاترین قیمت را در بین انواع پسته دارا می باشد.

از پسته اکبری به دلیل درشتی و خندانی بیشتر به صورت آجیلی و برای مصارف مغز پسته استفاده می شود پوست استخوانی این پسته کرم تیره و مغز آن بنفش مایل به قهوه ای می باشد.

به طور کلی پسته اکبری لوکس ترین پسته تولید شده در ایران و در جهان می باشد و همواره به عنوان مرغوبترین پسته ی ایرانی از میزان تقاضای پر رونقی برخوردار است.

مجموعه بازرگانی شادیز انس های مختلف پسته اکبری خندان را با مناسب ترین کیفیت و قیمت به خریداران عزیز عرضه می نماید.

جهت خرید و فروش محصول هم چنین دریافت قیمت ها از طرق روش های ارتباطی زیر با تیم پشتیبانی شادیز تماس حاصل فرمایید.

شادیز همواره آماده پذیرش سفارش های شما عزیزان می باشد.

راه های ارتباطی

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

پسته اکبری

پسته اکبری خندانعمده پسته اکبری خندانفروش پسته اکبری خندانفروش عمده پسته اکبری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *