تولیدی انواع مغز بادام ایرانی

تولیدی انواع مغز بادام ایرانی

تولیدی انواع مغز بادام ایرانی _ مجموعه تولیدی و بازرگانی خشکبار شادیز انواع مغز بادام ایرانی را به صورت مستقیم به خریداران در سراسر دنیا عرضه می نماید.

تولیدی انواع مغز بادام ایرانی

شرکت های تولیدی مغز بادام، انواع مغز بادام ایرانی را بدون واسطه و با ارزان ترین قیمت ها به خریداران داخلی و خارجی عرضه می نماید.

از آن جایی که انواع مغز بادام علاوه بر بازار ایران خریداران زیادی در سایر کشورها دارند این کارخانجات به صورت تخصصی برای عرضه محصولات خود در بازار های جهانی نیز فعالیت می کنند.

همان طور که می دانید ایران جزء بزرگترین تولیدکننده های بادام در جهان است که هر ساله حجم بسیار بالایی از انواع بادام از سطح باغات مناطق مختلف آن برداشت می شود که بیش از ۷۰ درصد از آن به صورت های مختلف در بازار های بین المللی عرضه می گردد.

بادام دارای فرآورده های مختلفی می باشد که بخشی از مهم ترین آن ها عبارتند از:

  • انواع مغز بادام ( مغز بادام مامایی،سنگی،ربیع،محب،شاهرودی و..)
  • خلال بادام
  • پودر بادام
  • مغز بادام شکسته شده
  • خمیر بادام
  • روغن بادام
  • کره بادام

هر یک از موارد فوق دارای انواع و کیفیت های مختلفی است که مطابق با نیاز مشتریان در کشور های مختلف تهیه و ارسال می گردد.

شرکت خشکبار شادیز از تولید کننده های اصلی و شرکت های صادر کننده فعال در این حوزه است که محصولات خود را به صورت مستقیم و با مناسب ترین قیمت ها در بازارهای مختلف عرضه می نماید.

روش تولید مغز بادام چگونه است؟

 

روش تولید مغز بادام چگونه است؟

مغز بادام یکی از مهم ترین و پر کاربرد ترین فرآورده های بادام به حساب می آید. این فرآورده ارزشمند با توجه به ویژگی ها و کاربرد های فراوان خود توانسته است جایگاه ویژه ای در بازار های جهانی داشته باشد.

مغز بادام خود انواع مختلفی دارد. حال سوال اینجاست که مغز بادام به چه شکل تولید می شود؟

روش تولید مغز بادام به این گونه است که ابتدا بادام های تازه از درخت چیده شده پس از خشک شدن به کارگاه ها و کارحانه های شکست بادام انتقال داده می شوند.

پس از شکست بادام، مواد خارجی مانند پوست بادام را با روش های دستی و ماشینی از مغز بادام جدا کرده و سپس به صورت تخصصی سورت و دسته بندی می کنند.

در انتها نیز مغز بادام تولید شده را طبق سفارش مشتریان در بسته بندی های مختلف آماده کرده و به کشورهای مختلف صادرات می نمایند.

گران قیمت ترین نوع مغز بادام در صادرات کدام است؟

قیمت مغز بادام یکی از مهم ترین پارامتر ها برای تجار و صادر کنندگان به شمار می رود. در این بین انواع مغز بادام مامایی دارای قیمت و کیفیت بالایی می باشند. این نوع مغز بادام برای مصارف آجیلی،استفاده در صنایع شیرینی پزی،بهداشتی، آرایشی، روغن گیری و همچنین تولید صابون کاربرد دارد.

مغز بادام مامایی با توجه به خوش رنگ بودن ، طعم شیرین، روغن فراوان و ارزش تغذیه ای بالا قیمت و کیفیت بالایی دارند و خریداران خاصی اقدام به خرید این نوع مغز بادام می کنند.

کشورهای هند، امارات، قطر، عمان، روسیه، چین، ترکیه و کشورهای اروپایی از مهم ترین خریداران مغز بادام مامایی ایران محسوب می شوند.

البته انواع مغز بادام با توجه به شرایط موجود در بازار در سال های اخیر نوسانات زیادی را به خود دیده است. اما در این بین مغز بادام مامایی جزء با کیفیت ترین و گران ترین مغز بادام ها به حساب می آید.

البته شما عزیزان می توانید با خرید مستقیم مغز بادام از تولیدی خشکبار شادیز محصول مورد نیاز خود را با مناسب ترین قیمت ها و بالاترین کیفیت تهیه نمایید.

کارخانه تولیدی مغز بادام صادراتی

کارخانه تولیدی مغز بادام صادراتی

تولید کنندگان زیادی در استان های فارس، کرمان، اصفهان، چهار محال بختیاری و .. مشغول به تولید انواع مغز بادام می باشند. اما ارتباط گیری و خرید از تولید کنندگان بزرگ و اصلی این مناطق یکی از مهم ترین معضلات بازرگانان به حساب می آید.

مجموعه شادیز از مجموعه های با سابقه در زمینه فروش و صادرات انواع مغز بادام ایرانی است که توانسته مزایای زیادی از جمله کاهش قیمت تمام شده محصول و خرید راحت از تولید کنندگان اصلی را برای بازرگانان عزیز فراهم سازد.

هم اکنون برای مشاوره، خرید، دریافت قیمت روز و صادرات انواع مغز بادام ایرانی می توانید با مشاورین مجموعه تولیدی و بازرگانی شادیز تماس حاصل فرمایید.

تماس با ما

باداممغز بادام

انواع بادام ایرانیانواع مغز بادامبادام ایرانیبادام شادیزبادام صادراتیتولید مغز بادامتولیدی انواع مغز بادامتولیدی مغز بادامتولیدی مغز بادام شادیزتولیدی مغز بادام صادراتیصادرات مغز بادامکارخانه مغز بادامکارخانه مغز بادام شادیزگران قیمت ترین مغز باداممغز بادام ایرانیمغز بادام شادیزمغز بادام صادراتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *