شرکت صادرکننده پسته ایران به گرجستان

شرکت صادرکننده پسته ایران به گرجستان

شرکت صادرکننده پسته ایران به گرجستان _ شرکت های صادر کننده پسته ایران به گرجستان بسیار فراوان هستند اما برای صادرات پسته به گرجستان مهمترین پارامتر ارائه قیمت های رقابتی است.

شرکت صادرکننده پسته ایران به گرجستان

شرکت های صادر کننده پسته ایران اغلب از انواع مختلف پسته ایران به ویژه پسته احمد آقایی و فندقی برای صادرات به گرجستان استفاده می کنند.

البته برای صادرات پسته به گرجستان از پسته های تمام خندان طبیعی کمتر استفاده می شود و معمولا از پسته های کلاس B یعنی ترکیب پسته های خندان طبیعی و پسته های مکانیک خندان یا ( آب خندان ) برای ارسال به این کشور استفاده می شود و دلیل این  امر نیز قیمت مناسب و ارزان آن است.

پسته احمد آقایی سایز های ۲۴_۲۶ و ۲۶_۲۸ و پسته فندقی سایزهای ۲۸_۳۰ و ۳۰_۳۲ رایج ترین انواع پسته صادراتی ایران به گرجستان به شمار می آیند.

کشور گرجستان این محصولات را در حجم های بسیار بالا از ایران درخواست می کنند و معمولا برای تامین آن قرار دادهای بلند مدت منعقد می گردد.

یکی از شرکت های صادر کننده پسته ایران که در بازارهای آسیایی و اروپایی فعالیت دارد شرکت بازرگانی پسته و خشکبار شادیز است.

شما عزیزان برای خرید و صادرات این محصولات به گرجستان و دیگر کشورها می توانید با مدیران فروش مجموعه شادیز ارتباط برقرار نمایید.

تولید کنندگان پسته احمد آقایی و فندقی

تولید کنندگان پسته احمد آقایی و فندقی

پسته یکی از استراتژیک های صادراتی ایران است. پسته های ایرانی به دلیل کیفیت و طعم عالی جایگاه خاصی در بازارهای صادراتی دارند.

پسته های ایرانی انواع مختلفی دارند که هر کدام در مناطق مختلفی از ایران کشت و تولید می شود.

هر یک از انواع پسته مصرف خاص خود را دارد و و هر کشور از نوع خاصی از پسته استفاده می کنند.

همانطور که گفته شد کشور گرجستان نیز از خریداران مهم پسته های ایرانی به شمار می آید که بیشتر از دو نوع پسته احمد آقایی و فندقی در حجم های بسیار بالا از ایران خرید می کند.

قطب تولید پسته احمد آقایی منطقه نوق رفسنجان و قطب تولید پسته فندقی دو استان کرمان و خراسان است. البته این ارقام در دیگر مناطق تولید کننده پسته ایران نیز کشت می شود اما کیفیت و حجم تولید آن در این مناطق بسیار بالاتر است.

فروش عمده پسته آب خندان در گرجستان

فروش عمده پسته آب خندان در گرجستان

می توان گفت عمده ترین صادرات پسته از ایران به گرجستان را پسته های آب خندان تشکیل می دهند زیرا قیمت محصول یکی از پارامتر های مهم برای تجار گرجستانی است و از طرفی پسته های آب خندان قیمت ارزان تری نسبت به پسته های خندان طبیعی دارند.

این نوع پسته ها با استفاده از روش های مکانیکی و خیساندن در آب خندان و باز می شوند.پسته های آب خندان نیز یا به صورت خام و یا تفت داده شده به کشور گرجستان صادر می شود.

مجموعه شادیز یکی از مجموعه هایی است که در زمینه تولید،فروش و صادرات پسته فعالیت می کند.

این مجموعه با کیفیت ترین پسته ها را با نازل ترین قیمت ها به صورت عمده به کشورهای مختلف خارجی عرضه می نماید.

برای خرید و صادرات انواع پسته می توانید با مشاورین مجموعه خشکبار شادیز تماس حاصل فرمایید.

تماس با ما

 

 

 

 

 

 

 

 

پسته

بازرگانی صادرکننده پستهپسته آب خندان در گرجستانپسته ایرانپسته شادیزشرکت پسته شادیزشرکت صادرکننده پستهشرکت صادرکننده پسته ایرانصادر کننده پسته به گرجستانصادرات پسته به گرجستانصادرکننده پسته ایرانصادرکننده پسته به گرجستانفروش پسته در گرجستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *