خرید گردوی عمده تویسرکان _ بازرگانی شادیز

خرید گردوی عمده تویسرکان

خرید گردوی عمده تویسرکان _ بازرگانی شادیز مرغوبترین گردوی تولید شده در تویسرکان را بصورت عمده با قیمت مناسب به خریداران عرضه می نماید.

خرید گردوی عمده تویسرکان

گردوی تویسرکان از با کیفیت ترین انواع گردوهای ایرانی است مهم ترین مشخصه ی گردوی تویسرکان مغز پر،سفید و درصد چربی بالای آن است که سبب شهرت آن در بازارهای جهانی شده است شهرستان تویسرکان مهم ترین قطب تولید و فروش گردو در استان همدان است شرایط خوب آب و هوایی تویسرکان منجر به تولید گردوهایی با درجه کیفی بالا در ایران شده است گردوی تویسرکان به عنوان خوش طعم ترین و مرغوبترین گردوی ایرانی همواره میزان عرضه و تقاضای بالایی دارد.

گردوی تویسرکان نیز مانند دیگر انواع گردو با درجه های کیفی متفاوت در بازار خرید و فروش می شود گردو به دو صورت با پوست و بدون پوست در بازارهای کشور عرضه می گردد.

گردو از خشکبارهای بسیار مغذی و ارزشمند است که از آن بصورت های مختلف در تهیه انواع غذاها استفاده می شود علاوه بر مصارف خوراکی از گردو در صنایع دارویی،آرایشی و بهداشتی نیز استفاده می شود.مغز گردو به غذای مغز معروف است اما نه بخاطر شباهتش به مغز انسان بلکه بخاطر وجود امکا۳ فراوان در آن که به بهبود عملکرد مغز و تقویت حافظه کمک می کند.

گردو منبع خوبی از انواع ویتامین،پروتئین،آنتی اکسیدان و املاح معدنی مانند آهن،کلسیم،پتاسیم،منیزیم و فیبر است که سبب تقویت سیستم ایمنی بدن و پیشگیری از بیماری های مختلف مانند دیابت،آلزایمر،فشار خون بالا و سرطان می شود مغز گردو از پر چرب ترین مغزهای خوراکی است البته چربی موجود در گردو از نوع مفید است و به کاهش کلسترول خون کمک می کند.

مشتریان عزیز می توانند عمده گردوی درجه یک تویسرکان را با قیمت مناسب و کیفیت بالا از این مجموعه خریداری نمایند در صورت تمایل به خرید و یا فروش محصول هم چنین آگاهی از قیمت ها از طریق راه های ارتباطی زیر با ما تماس بگیرید.

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس ایمیل:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

گردو

خرید گردوی تویسرکانخرید گردوی عمده تویسرکانعمده گردوی تویسرکانگردو عمده تویسرکان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *