پخش انواع گردو بصورت عمده در ایران _بازرگانی شادیز

پخش انواع گردو

پخش انواع گردو بصورت عمده در ایران _بازرگانی شادیز انواع گردوی درجه یک ایرانی را بدون واسطه در سراسر نقاط ایران پخش می نماید.

پخش انواع گردو

گردوهای ایرانی از معروف ترین گردوهای تولید شده در دنیا می باشند گردوی ایرانی از نظر طعم،مزه و روغن دهی بسیار مرغوب است انواع مختلف گردو در ایران عبارتند از گردو سنگی،گردو کاغذی،گردو سوزنی،گردو نوک کلاغی و گردو خوشه ای .گردوی ایرانی تنها گردویی است که از نظر خوراکی مصرف اقتصادی دارد.

شرکت بازرگانی شادیز با توجه به نیاز مشتریان انواع گردو را بصورت مستقیم از تولید کننده تهیه و در سراسر ایران پخش می نماید.

فواید گردو

گردو میوه ای ارزشمند است که خواص مغذی و املاح معدنی فراوانی دارد گردو را غذای مغز می نامند زیرا حاوی مقادیر زیادی امگا۳ است که به بهبود عملکرد مغز و تقویت حافظه کمک می کند پروتئین موجود در گردو جایگزین خوبی برای پروتئین های حیوانی است پروتئین موجود در گردو با گوشت ماهی برابری می کند مغز گردو از پر چرب ترین مغزهای خوراکی است البته چربی گردو از نوع اشباع نشده است که به کاهش کلسترول بد خون و افزایش کلسترول مفید خون کمک می کند.

قیمت گردو

قیمت گردو با توجه به نوع،درصد و کیفیت مغز هم چنین تازگی آن محاسبه می شود قیمت خرید گردو بصورت عمده و جزئی نیز با یکدیگر متفاوت است گردو به دو صورت مغز و با پوست در بازارهای سراسر کشور به فروش می  رسد.

جهت خرید و یا فروش گردو هم چنین اطلاع از قیمت ها از طریق راه های ارتباطی زیر با تیم پشتیبانی شادیز تماس حاصل فرمایید.کلیه ی محصولات شادیز با درجه کیفی بالا و به صورت عمده به خریداران عزیز عرضه می گردد.

با تشکر از بازدید و همراهی همیشگی شما دوستان عزیز

راه های ارتباطی

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

 

گردو

پخش انواع گردوپخش انواع گردو عمدهپخش عمده انواع گردوپخش گردو عمده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *