فروش مستقیم پسته یزد _شرکت بازرگانی شادیز

فروش مستقیم پسته یزد

فروش مستقیم پسته یزد _شرکت بازرگانی شادیز انواع پسته مرغوب یزد را بصورت مستقیم از تولید کننده با قیمت مناسب به فروش می رساند.

فروش مستقیم پسته یزد

یزد یکی از شهرهای کویری و قطب مهم تولید و فروش پسته در ایران است آب و هوای خوب این استان منجر به تولید پسته هایی با درجه کیفی بالا در کشور شده است که علاوه بر کیفیت عالی،طعم بسیار بی نظیری دارد مهم ترین ارقام پسته تولید شده در یزد عبارتند از پسته بادامی،پسته اکبری،پسته احمد آقایی،پسته کله قوچی و پسته فندقی .

بیشترین سطح زیر کشت پسته در یزد متعلق به شهرستان اردکان و خاتم است پسته های تولید شده در یزد علاوه بر بازارهای داخلی به کشورهای مختلف خارجی نیز صادر می گردد میزان عرضه و تقاضای پسته در استان یزد از رونق بالایی برخوردار است بهترین روش برای خرید پسته یزد ،خرید مستقیم از تولیدکنندگان اصلی این محصول می باشد شرکت بازرگانی شادیز بواسطه ی همکاری با باغ داران تولید کننده در یزد مرغوب ترین پسته تولید شده در یزد را بصورت مستقیم با قیمت مناسب به مشتریان عزیز عرضه می نماید.

پسته درختی کوچک است که در مناطق کویری به خوبی رشد می کند این محصول خواص تغذیه ای و درمانی فراوانی دارد از پسته بیشتر بصورت خام و شور در انواع آجیل ها استفاده می شود پسته سرشار از املاح معدنی مانند آهن است آهن موجود در پسته سبب خون سازی در بدن و درمان کم خونی می شود.

شرکت بازرگانی شادیز از معتبرترین شرکت های تامین و پخش انواع پسته بصورت مستقیم و بدون واسطه در ایران می باشد مشتریان عزیز می توانند بهترین بهترین پسته تولیدی یزد را در این مجموعه بصورت عمده و با قیمت مناسب خریداری نمایند.

سفارشات پسته صادراتی نیز در این مجموعه پذیرفته می شود.

جهت خرید و یا فروش محصول هم چنین آگاهی از قیمت ها از طریق روش های ارتباطی زیر با تیم پشتیبانی شادیز تماس حاصل فرمایید.

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

 

پسته

فروش پسته یزدفروش مستقیم پسته یزد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *