بادام درجه یک سنگی _ شرکت خشکبار شادیز

بادام درجه یک سنگی

بادام درجه یک سنگی _ شرکت خشکبار شادیز عمده بادام سنگی درجه یک ایرانی را بصورت مستقیم از تولید کننده به خریداران عزیز عرضه می نماید.

بادام درجه یک سنگی

بادام سنگی یکی از معروف ترین انواع بادام درختی در ایران است که خواص تغذیه ای و درمانی فراوانی دارد این بادام پوست بسیار مستحکمی دارد و به سختی شکسته می شود مغز بادام سنگی طعم شیرین و خواص مغذی فراوانی دارد مغز بادام سنگی چربی بالاتری نسبت به سایر انواع بادام درختی دارد از مغز بادام بصورت های مختلف خام،شور ،خلال شده و پودر در تهیه ی انواع غذاها استفاده می شود .

درخت بادام سنگی مقاومت بالایی در برابر کم آبی دارد به همین دلیل در نقاط مختلف ایران بصورت دیم نیز کشت می شود بادام سنگی از رایج ترین انواع بادام ایرانی است و به دلیل دارا بودن قیمت متعادل،میزان عرضه و تقاضای بالایی دارد. بادام سنگی بیشتر در استان های فارس،چهارمحال بختیاری و دیگر استان های ایران بصورت عمده تولید می شود.

مغز بادام منبع خوبی از انوع ویتامین ها،پروتئین،آنتی اکسیدان و املاح معدنی مانند آهن،کلسیم،پتاسیم،فسفر و فیبر است مصرف بادام سبب استحکام استخوان ها،تقویت نیروی جنسی،بهبود عملکرد مغز و قلب هم چنین پیشگیری از دیابت و فشار خون می شود.

شرکت خشکبار شادیز مرغوب ترین بادام سنگی تولید شده در ایران را بصورت مستقیم از تولید کننده در اختیار مشتریان عزیز قرار می دهد کلیه محصولات بصورت عمده و با قیمت مناسب عرضه می گردد.

در صورت تمایل به خرید و یا فروش محصول هم چنین آگاهی از سایر خدمات و محصولات شادیز از طریق راه های ارتباطی زیر با تیم پشتیبانی شادیز تماس حاصل فرمایید.هدف ما ارائه بهترین محصولات به مشتریان و رضایتمندی آنان می باشد.

با تشکر از بازدید و همراهی همیشگی شما دوستان عزیز

راه های ارتباطی

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com\

www.shadizva.ir

بادام سنگی

بادام درجه یکبادام درجه یک سنگیبادام سنگی درجه یک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *