پخش عمده انواع گردو _ شرکت بازرگانی شادیز

پخش عمده انواع گردو

walnuts, whole and peeled


پخش عمده انواع گردو _ شرکت بازرگانی شادیز پخش کلی انواع گردو را در سراسر کشور به صورت مستقیم از تولید کننده انجام می دهد.

پخش عمده انواع گردو

گردو یکی از پر مصرف ترین انواع خشکبار در دنیا است که به دلیل دارا بودن خواص تغذیه ای و درمانی فراوان از آن در مصارف مختلف خوراکی و در صنایع دارویی،آرایشی و بهداشتی استفاده می شود. گردو منبعی غنی از انواع ویتامین ها،پروتئین،آنتی اکسیدان و املاح معدنی مانند آهن،کلسیم،پتاسیم،منیزیم و.. است.

مغز گردو از پر چرب ترین مغزهای خوراکی است و بیشترین میزان چربی مفید امگا۳ را در بین مواد غذایی دارا می باشد. امگا۳ گردو سبب تقویت حافظه و بهبود عملکرد مغز می شود.

گردو های ایرانی انواع مختلفی دارند که عبارتند از:

گردو پوست کاغذی

گردو معمولی

گردو سوزنی

گردو نوک کلاغی

گردو خوشه ای

گردو ماکویی

هر یک از انواع گردو به شکل مغز شده یا با پوست در بازار خرید و فروش می شود.گردوهای ایرانی از نظر طعم،مزه و روغن دهی بسیار مرغوب می باشند و همواره متقاضیان بسیاری دارند.

بیشترین حجم از گردوهای تولید شده در کشور متعلق به استان کرمان،فارس،همدان،خراسان،آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی است. پخش عمده انواع گردو و مغز گردوی ایرانی به صورت عمده و با قیمت های رقابتی از مرکز خشکبار شادیز انجام می شود.

این مجموعه به واسطه همکاری با تولید کنندگان اصلی محصول مرغوب ترین انواع گردو را با توجه به نیاز مشتریان به صورت مستقیم از باغدار تهیه و بدون واسطه در اختیار مشتریان قرار می دهد.

مشتریان گرامی می توانند بهترین،با کیفیت ترین و خوش طعم ترین انواع گردوی تولید شده در مناطق مختلف کشور را به صورت کاملا تضمینی از این مجموعه خریداری نمایند.

هم اکنون جهت خرید و فروش محصول و اطلاع از قیمت ها از طریق روش های ارتباطی زیر با ما تماس حاصل فرمایید.

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

گردو

انواع گردوپخش انواع گردوپخش عمده انواع گردوپخش عمده گردو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *