پخش عمده گردوی تبریز _ شرکت خشکبار شادیز

پخش عمده گردوی تبریز

پخش عمده گردوی تبریز _ شرکت خشکبار شادیز به عنوان تامین کننده خشکبار در ایران،انواع گردوی تبریز را بصورت عمده و بی واسطه به فروش می رساند.

پخش عمده گردوی تبریز

شهر تبریز یکی از بزرگ ترین مناطق تولید کننده و عرضه کننده انواع گردوی مرغوب در ایران به شمار می آید. گردوی تبریز به دلیل دارا بودن پوست کاغذی،مغز سفید و خوش طعم هم چنین چربی فراوان از مرغوب ترین گردوهای تولید شده در ایران است . انواع گردو و مغز گردوی درجه یک تبریز در بازارهای داخلی خرید و فروش و هم چنین به کشورهای خارجی صادرات می شود.

پخش عمده گردوی تبریز توسط شرکت ها و مراکز بسیاری در کشور انجام می شود اما در اکثر این موارد این امر از طریق چندین واسطه با تولید کننده اصلی انجام می شود. همانطور که می دانید بهترین روش جهت خرید گردو با کیفیت و قیمت مناسب خرید مستقیم از تولید کننده است.

مجموعه خشکبار شادیز به واسطه همکاری با تولید کنندگان اصلی این محصول،مرغوب ترین گردوی تبریز را به صورت مستقیم از تولید کننده تهیه و در سراسر ایران پخش می نماید.

گردو از میوه های درختی و بسیار کهن تولید شده در ایران می باشد که به سبب دارا بودن مواد مغذی و املاح معدنی فراوان مصرف بالایی در بین مردم دارد. گردو منبعی غنی از اسیدهای چرب،آنتی اسیدان ها،ویتامین ها و پروتئین است که به تقویت و حفظ سلامتی بده هم چنین پیشگیری از بیماری ها کمک می کند.

مشتریان عزیز می توانند جهت خرید این محصول از طریق روش های ارتباطی زیر با ما تماس حاصل فرمایند. شادیز همواره آماده ارائه بهترین محصولات به مشتریان و همکاری با تولید کنندگان این محصول در کشور می باشد.

با تشکر از بازدید و همراهی همیشگی شما دوستان گرامی

شرکت شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

گردو

پخش عمده گردوپخش عمده گردوی تبریزپخش گردوی تبریزعمده گردوی تبریزگردوی تبریز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *