پخش عمده گردو تازه _ شرکت خشکبار شادیز

پخش عمده گردو تازه

پخش عمده گردو تازه _ شرکت خشکبار شادیز انواع گردو و مغز گردوی مرغوب ایرانی را به صورت مستقیم از باغدار تهیه و عرضه می نماید.

پخش عمده گردو تازه

گردو یکی از با ارزش ترین انواع خشکبار است که در کشور ایران با تنوع بالا و کیفیت عالی تولید می گردد. گردوهای ایرانی از نظر طعم،مزه و روغن دهی بسیار مرغوب می باشند.معروف ترین گردوهای موجود در دنیا گردوی ایرانی است چون منشا گردو ایران و خاورمیانه است. و ابتدا از ایران به خاورمیانه و سپس به سایر کشورها یرده شده است. گردوی ایرانی تنها گردویی است که از نظر خوراکی مصرف اقتصادی دارد.

معروف ترین انواع گردوی ایرانی عبارتند از:

گردو پوست کاغذی

گردو سنگی

گردو سوزنی

گردو نوک کلاغی

گردو خوشه ای

گردو ماکویی

هر یک از انواع گردو خصوصیات و ویژگی های خاص و جداگانه ای دارند بیشترین سطح زیر کشت گردو در کشور متعلق به استان های فارس،همدان،کرمان،خراسان،آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی است. با کیفیت ترین و محبوب ترین آن ها را می توان گردوی تویسرکان،گردوی بافت،گردوی سبزوار،گردوی بوانات ،گردوی مراغه،گردوی آذرشهر و.. نام برد.

مغز گردو از پر چرب ترین مغزهای خوراکی و مقوی ترین اجزای آجیل به شمار می آید. مغز گردو منبعی عالی از انواع مواد مغذی و املاح معدنی است که به تقویت و حفظ سلامتی بدن هم چنین پیشگیری از بیماری ها کمک می کند.

مغز گردو را غذای مغز می نامند چرا که حاوی مقادیر زیادی امگا۳ است. این خاصیت گردو به سلامت مغز و تقویت حافظه کمک فراوانی می کند.

جهت خرید و فروش عمده انواع گردو و اطلاع از قیمت گردو از طریق روش های ارتباطی زیر با تیم پشتیبانی شادیز تماس حاصل فرمایید.

با تشکر از بازدید و همراهی همیشگی شما دوستان

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

گردو

پخش عمده گردوپخش عمده گردو تازهپخش گردو تازهعمده گردو تازه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *