گردوی تویسرکان همدان _ مرکز خشکبار شادیز

گردوی تویسرکان همدان

گردوی تویسرکان همدان _ مرکز خشکبار شادیز گردوی درجه یک،خوش طعم و تازه تویسرکان را با قیمت مناسب به خریداران عرضه می نماید.

گردوی تویسرکان همدان

گردوی تویسرکان با کیفیت ترین گردوی تولید شده در کشور از لحاظ طعم،رنگ و چربی می باشد. این گردو در شهرستان تویسرکان واقع در استان همدان تولید می گردد. شهرستان تویسرکان به دلیل برخورداری از شرایط آب و هوایی کوهستانی و دره ای مناسب ترین مکان جهت کشت و پرورش انواع گردو است. انواع مختلف گردو شامل گردو پوست کاغذی و گردو سنگی به صورت عمده در این منطقه تولید می شود و به صورت مغز و با پوست به بازارهای داخلی و کشورهای خارجی صادر می گردد.

خصوصیات گردوی مرغوب تویسرکان

مغز سفید و درشت

پوست نازک و به اصطلاح کاغذی

درصد چربی بالا

طعم خاص و بی نظیر

مناسب برای صادرات

عرضه و تقاضای بالا

گردو میوه ای گرد و دو پوسته ای است یک پوست سبز رنگ و نرم که به تدریج خشک می شود و یک پوست چوبی و سخت که مغز گردو درون آن جای دارد. مغز گردو منبع عظیمی از انواع ویتامینم ها،پروتئین،آنتی اکسیدان . املاح معدنی مانند آهن،پتاسیم،کلسیم،فسفر،منیزیم و فیبر است که به سلامت و تقویت بدن هم چنین پیشگیری از بیماری ها کمک می کند.

امروزه گردو به عنوان یکی از پر کاربرد ترین انواع خشکبار ئر مناطق مختلف دنیا تولید می گردد. گردو در کشورهای مختلف نظیر آمرمکا،چین،ژاپن و.و. تولید می گردد . کشور ایران نیز جزو سه کشور برتر تولید کننده گردو در دنیا است . در بین انواع گردوهای ایرانی گردوی تویسرکان مرغوب ترین و بهترین آن است و همواره میزان تقاضای بالایی از کشورهای مختلف خارجی دارد.

مرکز خشکبار شادیز بواسطه همکاری با تولید کنندگان معتبر گردو در استان همدان مرغوب ترین انواع گردو و مغز گردوی تویسرکان را به صورت مستقیم به خریداران ارائه می نماید.

لطفا جهت خرید و فروش محصول با ما تماس حاصل فرمایید.

راه های ارتباطی

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

 

گردو

گردوی تویسرکانگردوی تویسرکان همدانگردوی همدانگردوی همدان تویسرکان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *