فروش مغز گردوی تویسرکان _ شرکت بازرگانی شادیز

فروش مغز گردوی تویسرکان

فروش مغز گردوی تویسرکان _ شرکت بازرگانی شادیز انواع مغز گردوی تویسرکان را بصورت عمده با قیمت مناسب به خریداران عزیز عرضه می نماید.

فروش مغز گردوی تویسرکان

گردو تویسرکان از مرغوبترین و با کیفیت ترین گردوهای تولید شده در ایران می باشد مهم ترین مشخصه ی گردوی تویسرکان مغز درشت،سفید و چربی فراوان آن است که سبب شهرت آن شده است گردوی تویسرکان به دو صورت با پوست و بدون پوست و با درجه های کیفی متفاوت در بازار خرید و فروش می شود.

مغز گردو از مغذی ترین خشکبارهای ایرانی است که از آن در تهیه انواع غذاها و در صنایع دارویی،آرایشی و بهداشتی استفاده می شود مغز گردو انواع مختلفی دارد که عبارتند از :

مغز گردو درجه یک مرغوبترین مغز گردوی موجود در بازار است که ظاهری بسیار مشتری پسند و رنگ سفیدی دارد از این نوع مغز معمولا همراه با پنیر برای وعده صبحانه استفاده می شود این نوع مغز گردو فیمت بالایی دارد هر چه مغز گردو طعم بهتر و مغز سفید تری داشته باشد مرغوبتر است و قیمت بالاتری دارد.

مغز گردوی معمولی به مغزی می گویند که نه کاملا سفید باشد و نه کاملا تیره . این نوع گردو قهوه ای روشن است.گردوی معمولی کیفیتی بین مغز گردوی سفید و گردوی خورشتی دارد گردوی معمولی از نظر کیفی و طعم مانند گردوی سفید است فقط رنگ آن کمی تیره تر می باشد.

مغز گردو خورشتی، این نوع گردو شامل مغزهایی با رنگ قهوه ای تیره است به همین دلیل از آن در تهیه خورشت فسنجان استفاده می شود این نوع مغز گردو به دلیل رنگش بازار پسندی پایینی دارد اما کیفیت آن مانند گردوی معمولی و سفید مطلوب می باشد.

مشتریان عزیز می توانند انواع گردو و مغز گردوی تویسرکان را بصورت عمده و با قیمت مناسب از این مجموعه خریداری نمایند مجموعه شادیز جهت حفظ تازگی و کیفیت محصول ،پس از دریافت سفارش های شما گردوی با پوست را مغز کرده و برای خریداران ارسال می نماید مغز گردو از جمله خشکبارهایی است که اگر برای مدت طولانی نگه داری شود خواص و کیفیت خود را از دست می دهد.

جهت خرید و یا فروش محصل هم چنین آگاهی از قیمت ها از طریق راه های ارتباطی زیر با ما تماس بگیرید.

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

گردو

فروش گردوی تویسرکانفروش مغز گردوی تویسرکانمغز گردوی تویسرکان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *