فروش عمده انواع گردو ایرانی _بازرگانی شادیز

فروش عمده انواع گردو ایرانی

فروش عمده انواع گردو ایرانی _بازرگانی شادیز انواع گردوی ایرانی را بصورت عمده و بدون واسطه به مشتریان عزیز در سراسر کشور عرضه می نماید.

فروش عمده انواع گردو ایرانی

گردو از محبوب ترین انواع خشکبار در ایران می باشد کشور ایران جزو بزرگ ترین تولید کنندگان و صادر کنندگان گردو در دنیا است گردوهای ایرانی از نظر طعم،مزه و روغن دهی از مرغوب ترین گردوهای تولید شده در دنیا می باشند گردو از پر کاربرد ترین  و پر مصرف ترین انواع خشکبار است به همین دلیل بیشتر بصورت عمده خرید و فروش می شود .

انواع گردو در ایران عبارتند از گردو کاغذی،گردو سنگی،گردو نوک کلاغی،گردو سوزنی،گردو ماکویی و گردو خوشه ای.

گردو کاغذی از پر طرفدار ترین انواع گردو در ایران است که پوست چوبی بسیار نازک و مغز درشتی دارد شکل ظاهری این گردو بیضی شکل است مغز این گردو به راحتی از پوست آن جدا می شود.

گردو سنگی پوستی سخت و بسیار محکم دارد و به سختی شکسته می شود رنگ این گردو خاکستری رنگ متمایل به قهوه ای است این گردو به دلیل دارا بودن پوست ضخیم انبار داری آن زیاد و مشتری پسند است مغز گردو سنگی سفید و بسیار خوش طعم می باشد.

گردو ماکویی نوعی دیگر از گردوی ایرانی است پوست این گردو نه زیاد نازک و نه ضخیم است مغز گردوی ماکویی سفید است و فروش نسبتا خوبی دارد.

گردو سوزنی از ارقام کوچک گردو است پوست این گردو ضخیم و محکم است مغز گردو سوزنی به دلیل برآمدگی های متعدد درون پوسته چوبی گردو به سختی از پوست آن جدا می شود.

گردو نوک کلاغی از کمیاب ترین نوع گردو است و بصورت محدود در نقاط مختلف ایران کشت می شود رنگ این گردو خاکستری متمایل به زرد می باشد مغز گردو ماکویی کیفیت متوسطی دارد شکل این گردو بیضی مانند و نوک تیز و قرمز رنگی دارد.

گردو خوشه ای بیضی شکل و اندازه متوسطی دارد مغز این گردو درشت است و طعم خوبی دارد درخت گردو خوشه ای کوتاه است و در سال های نخست گردو می دهد تعداد گردو در هر شاخه حدود ۲۴ عدد می باشد.

گردو از میوه های بسیار مغذی است که از آن علاوه بر مصارف خوراکی در صنایع دارویی آرایشی و بهداشتی استفاده می شود.بازرگانی شادیز مرغوب ترین انواع گردوی ایرانی را بصورت عمده به فروش می رساند

جهت خرید و فروش محصول از طریق راه های ارتباطی زیر با ما تماس بگیرید.

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

 

 

گردو

انواع گردو ایرانیفروش انواع گردوفروش انواع گردو ایرانیفروش عمده انواع گردو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *