فروش انواع گردو درجه یک ایرانی _بازرگانی شادیز

فروش انواع گردو

فروش انواع گردو درجه یک ایرانی _بازرگانی شادیز در زمینه ی فروش انواع گردو عمده در ایران فعالیت می نماید گردوی ایرانی از خوش طعم ترین گردوها در دنیا است.

فروش انواع گردو

گردو یکی از با ارزش ترین خشکبارهای ایرانی در دنیا است که از نظر طعم،مزه و درصد چربی در دنیا شهرت دارد گردوهای ایرانی انواع مختلفی دارد که شامل گردو سنگی،گردو کاغذی،گردو سوزنی،گردو نوک کلاغی،گردو ماکویی و.. است انواع مختلف گردو بصورت مغز و با پوست در بازارهای کشور به فروش می رسد مغز گردو سرشار از انواع مواد مغذی مانند پروتئین،ویتامین،آنتی اکسیدان و املاخ معدنی مانندآهن،کلسیم،پتاسیم،منیزیم و فیبر است که از مواد ضروری برای سلامتی بخش های مختلف بدن به شمار می آید مغز گردو را غذای مغز می نامند زیرا حاوی مقادیر زیادی اسیدهای چرب و امگا۳ است که به بهبود عملکرد مغز و تقویت حافظه کمک می کند گردو میوه ای خوش طعم است که از آن علاوه بر مصارف خوراکی در صنایع مختلف دارویی،آرایشی و بهداشتی نیز استفاده می شود درخت گردو از درختان چند منظوره است که علاوه بر میوه از پوست،چوب،ریشه و ساقه آن نیز استفاده می شود درخت گردو از درختان مرتفع و پهناور است که در مناطق معتدل و کوهستانی رشد می کند گردو در مناطق مختلف ایران مانند استان فارس،همدان،آذربایجان شرقی،خراسان،کرمان و .. بصورت عمده کشت می شود.

بازرگانی خشکبار شادیز انواع مختلف گردو را بصورت عمده و با پوست به مشتریان عزیز ارائه می نماید.محصولات این مجموعه بصورت مستقیم و دست اول در اختیار مشتریان قرار داده می شود.

در صورت تمایل به خرید و یا فروش محصول هم چنین اطلاع از قیمت ها از طریق راه های ارتباطی زیر با تیم پشتیبانی شادیز تماس حاصل فرمایید.

با تشکر از بازدید و همراهی شما دوستان عزیز

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

گردو

فروش انواع گردوفروش انواع گردو ایرانیفروش انواع گردو درجه یک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *