گردوی عمده _فروش انواع گردو درجه یک ایرانی

گردوی عمده

گردوی عمده _فروش انواع گردو درجه یک ایرانی توسط شرکت شادیز در سراسر ایران انجام می شود گردو های ایرانی از مرغوب ترین گردو ها در ایران می باشند.

گردوی عمده

گردو یکی از مغز های بسیار مغذی و لذیذ ایرانی است که از آن بصورت مختلف در مصارف خوراکی و صنایع مختلف دارویی،آرایشی و بهداشتی استفاده می شود درخت گردو در مناطق دارای آب و هوای معتدل و کوهستانی رشد می کند و برای رشد به آب و نور کافی احتیاج دارد. گردو میوه ای دو پوسته ای،یکی پوسته سبز و نرم بیرونی و دیگری پوسته استخوانی است که مغز گردو درون آن جای دارد. زمانی که پوسته ی سبز گردو ترک برمی دارد و پوسته ی استخوانی نمایان می شود بهترین زمان برای برداشت گردو است اگر گردو پس از رسیدن مدت طولانی روی درخت باقی بماند رنگ مغز آن تیره می شود پس زمان بردشت گردو نیز بر کیفیت گردو تاثیر گذار است.

خواص گردو

گردو سرشار از مواد مغذی و املاح معدنی مانند پروتئین،ویتامین،آنتی اکسیدان و آهن،کلسیم،پتاسیم،منیزیم،فسفر و فیبر است که به تقویت و سلامتی بدن کمک می کند .مغز گردو را غذای مغز می نامند زیرا حاوی مقادیر زیادی امگا۳ است که به بهبود عملکرد مغز و تقویت حافظه کمک می کند مصرف گردو سبب تقویت سیستم ایمنی بدن و پیشگیری از بیماری های مختلف و سرطان می شود. گردو سبب کنترل فشارخون،چربی خون،کنترل وزن و پیشگیری از دیابت می شود.

انواع گردو

انواع گردو ایرانی شامل گردو سنگی،گردو پوست کاغذی،گردو سوزنی،گردو نوک کلاغی،گردو همدان،گردو مراغه،گردوی آذربایجان و … است.که بصورت مغز و یا با پوسته به فروش می رسد. انواع گردو در ایران با نام های محلی در هر منطقه نامگذاری شده اند.

فروش گردو

شرکت تجاری شادیز،انواع مختلف گردو های مرغوب ایرانی را بصورت عمده و مستقیم به مشتریان در سراسر کشور ارائه می دهد. کلیه ی محصولات شادیز با درجه ی کیفی بالا و قیمت های عادلانه به مشتریان عرضه می گردد.

هم اکنون می توانید از طریق راه های ارتباطی زیر جهت خریداری محصول و آگاهی از قیمت ها با ما تماس بگیرید.

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس سایت:www.shadizva.ir

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

گردو

فروش انواع گردو ایرانیفروش گردو درجه یک ایرانیفروش گردو عمدهفروش گردو عمده ایرانیفروش گردوی عمدهگردوی عمده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *