پسته ی احمدی درجه یک ایرانی _خشکبار شادیز

پسته ی احمدی درجه یک

پسته ی احمدی درجه یک ایرانی _خشکبار شادیز،انواع پسته های درجه یک ایرانی را بصورت عمده به فروش می رساند پسته احمدی از ارقام مهم پسته در ایران است.

پسته ی احمدی درجه یک

پسته احمدی یا احمد آقایی یکی از ارقام مهم پسته های تجاری در ایران است.ظاهر این پسته کشیده و بلند است و از دسته ی پسته های بادامی می باشد.این پسته جزو ارقام لوکس پسته است و استفاده از آن در آجیل بسیار چشمگیر می باشد. از مهم ترین مشخصه های این پسته طعم دلپذیر آن است که سبب شهرت آن در بازارهای داخلی و خارجی شده است .پسته احمدآقایی شباهت ظاهری نزدیکی با پسته اکبری دارد فقط کمی از آن کوچکتر است بیشترین سطح زیر کشت پسته احمدیمتعلق به کرمان،فیض آباد مشهد،رفسنجان و دامغان است و بصورت عمده در این مناطق کشت می شود از دیگر مزیت های این پسته درصد خندانی بالا و مغز قرمز رنگ آن است. پسته احمد آقایی میزان صادرات بالایی به کشورهای مختلف خارجی دارد.

فروش پسته احمدآقایی

پسته ی احمد آقایی به دلیل ظاهر لوکس و مغز خوش طعم هم چنین درصد خندانی بالا بازار پسندی و میزان فروش پر رونقی دارد. انس های مختلف این پسته در بازار های سراسر کشور خرید و فروش می شود .پسته احمد آقایی در حال حاضر یکی از پرفروش ترین ارقام پسته در بازارهای داخلی و کشورهای خارجی است. قیمت این پسته از پسته اکبری کمتر و از پسته فندقی بیشتر است و به طور کلی قیمت مناسب و متعادلی دارد.

مجموعه ی خشکبار شادیز،این محصول را بصورت مستقیم از باغداران تولید کننده تهیه و در سراسر ایران عرضه می نماید. کلیه ی محصولات این مجموعه بصورت خام و با پوست به خریداران ارائه می گردد.

در صورت تمایل به خرید و یا فروش این محصول هم چنین اطلاع از قیمت ها از طریق راه های ارتباطی زیر با تیم پشتیبانی ما تماس حاصل فرمایید.

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس سایت:www.shadizva.ir

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

پسته احمد آقایی

پسته احمدیپسته احمدی ایرانیپسته احمدی درجه یکپسته احمدی درجه یک ایرانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *