فروش گردو عمده فارس _ شرکت خشکبار شادیز

فروش گردو عمده

فروش گردو عمده فارس _ شرکت خشکبار شادیز انواع گردوی تولید شده در استان فارس را به صورت مستقیم از تولید کننده در اختیار مشتریان عزیز قرار می دهد.

فروش گردو عمده فارس

استان فارس بزرگ ترین قطب تولید گردو در ایران است بیش از ۲۵ درصد از گردوی مصرفی کشور در این استان تولید می گردد و هم چنین به کشورهای مختلف خارجی صادر می شود.استان فارس به دلیل موقعیت جغرافیایی خوب و آب و هوای مناسب محل مناسبی برای کشت و پرورش گردو است.

گردوی تولید شده در استان فارس طعم بسیار لذیذ و میزان چربی فراوانی دارد که سبب افزایش خرید و فروش و صادرات آن شده است انواع مختلف گردو از جمله گردو کاغذی،گردو سنگی،گردو سوزنی،گردو نوک کلاغی و گردو خوشه ای به صورت عمده در این استان تولید می گردد شهرهای داراب،نی ریز،بوانات،اقلید،استهبان،سپیدان و شیراز از قطب های مهم تولید و فروش گردو در فارس می باشند.

گردو مهم ترین محصول کشاورزی استان فارس است و از ارزشمند ترین انواع خشکبار به شمار می آید که از آن در مصارف خوراکی و در صنایع دارویی،آرایشی و بهداشتی نیز استفاده می شود مغز گردو از پر چرب ترین انواع مغزهای خوراکی است البته چربی موجود در آن از نوع غیر اشباع است و به کاهش کلسترول بد خون کمک می کند.

مهم ترین خاصیت گردو امگا۳ فراوان آن است که سبب بهبود عملکرد مغز و تقویت حافظه می شود هم چنین از بیماری آلزایمر پیشگیری می نماید.

شرکت خشکبار شادیز انواع گردوی تولید شده در استان فارس را به صورت مستقیم از باغدار و با مناسب ترین قیمت به خریداران عزیز ارائه می نماید.

جهت خرید و یا فروش محصول هم چنین اطلاع از قیمت ها از طریق روش های ارتباطی زیر با تیم پشتیبانی شادیز تماس حاصل فرمایید.

راه های ارتباطی

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱÷۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

گردو

عمده گردو فارسفروش گردو عمدهفروش گردو عمده فارس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *