پخش عمده گردو فارس _شرکت بازرگانی شادیز

پخش عمده گردو فارس

پخش عمده گردو فارس _شرکت بازرگانی شادیز انواع گردوی تولیدی استان فارس را با قیمت و کیفیت مناسب بصورت عمده به خریداران عزیز عرضه می نماید.

پخش عمده گردو فارس

گردو از تولیدات اصلی و مهم در استان فارس است انواع مختلف گردو بصورت عمده در بخش های مختلف استان فارس مانند شهرهای نی ریز،داراب،بوانات،اقلید،استهبان،سپیدان و شیراز کشت می شود استان فارس نخستین قطب بزرگ تولید گردو در کشور است بیش از ۲۵ درصد از گردوی مصرفی کشور در این استان تولید می گردد آب و هوا و موقعیت جغرافیایی خوب این استان منجر به تولید گردوهایی با طعم بی نظیر و کیفیتی بالا شده است که میزان عرضه و تقاضای پر رونقی دارد.

انواع گردوی کشت شده در این استان شامل گردو سنگی،گردو کاغذی،گردو سوزنی،گردو نوک کلاغی و گردو خوشه ای است از مهم ترین مشخصه های گردوی تولید شده در فارس می توان به طعم و چربی بی نظیر آن اشاره کرد که سبب شهرت آن در بازارهای داخلی و خارجی شده است .

بازرگانی شادیز بواسطه همکاری با تولید کنندگان متعدد در این استان،مرغوب ترین انواع گردو را بصورت مستقیم از باغدار تهیه و بدون واسطه برای مشتریان در سراسر ایران پخش می نماید.

گردو و فواید آن

گردو میوه ای ارزشمند است که از مغز آن برای مصارف مختلف خوراکی،دارویی و درمانی استفاده می شود مغز گردو چربی بسیار فراوانی دارد روغن گردو را جهت مصارف خوراکی و موضعی از آن استخراج می نمایند مغز گردو حاوی مواد مغذی و املاح معدنی فراوانی است که به بهبود عملکرد بخش های مختلف بدن و پیشگیری از بیماری ها کمک می کند مغز گردو را غذای مغز می نامند زیرا سرشار از اسیدهای چرب امگا۳ است که بهبود عملکرد مغز و تقویت حافظه کمک می کند.

در صورت تمایل به خرید و یا فروش محصول هم چنین آگاهی از قیمت ها از طریق راه های ارتباطی زیر با تیم پشتیبانی شادیز تماس حاصل فرمایید.

راه های ارتباطی

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

گردو

پخش عمده گردوپخش عمده گردو فارسپخش گردو فارسعمده گردو فارس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *