خرید فروش پسته زرند _ شرکت بازرگانی شادیز

خرید فروش پسته زرند

خرید فروش پسته زرند _ شرکت بازرگانی شادیز انواع پسته زرند را بصورت عمده به فروش می رساند زرند از قطب های مهم تولید انواع پسته در کرمان است.

خرید فروش پسته زرند

شهرستان زرند از مهم ترین قطب های تولید و فروش انواع پسته در استان کرمان است ای منطقه با برخورداری از آب و هوای خوب و ارتفاع مناسب از سطح دریا محل مناسبی برای کشت و پرورش انواع پسته در ایران است .

انواع مختلفی از پسته در این منطقه کشت می شود که بیشترین و مهم ترین آن پسته فندقی است باغات قدیمی زرند منشا اصلی پسته فندقی می باشند شکل ظاهری این پسته گرد و شبیه به میوه ی فندق است به همین دلیل به آن پسته فندقی می گویند پسته فندقی زرند یکی از پر متقاضی ترین انواع پسته در کرمان است پسته فندقی زرند بسیار خوش طعم است و چربی بسیار فراوانی دارد که سبب افزایش فروش و هم چنین صادرات آن شده است .

از دیگر انواع پسته که بصورت عمده در این منطقه با کیفیت بالایی تولید می شود پسته ممتاز است این پسته شکلی کشیده دارد و از ارقام بادامی به شمار می آید بالاترین سطح زیر کشت پسته در زرند پس از پسته فندقی متعلق به این پسته است از مشخصه های این پسته می توان به مغز قرمز رنگ و رنگ سفید پوست استخوانی و طعم بی نظیر آن اشاره کرد.

مابقی سطح زیر کشت پسته در شهرستان زرند متعلق به پسته احمد آقایی،پسته اکبری و کله قوچی است.پسته های تولیدی زرند علاوه بر بازارهای داخلی به کشورهای مختلف خارجی نیز صادر می گردد.

شرکت بازرگانی شادیز با کیفیت ترین انواع پسته تولید شده در زرند را بصورت عمده و دست اول به خریداران عزیز در سراسر کشور عرضه می نماید.

جهت خرید و یا فروش محصول هم چنین دریافت قیمت ها از طریق راه های ارتباطی زیر با مشاورین شادیز در تماس باشید.

همواره با شما هستیم از مرکز بزرگ خشکبار شادیز

با تشکر از بازدید و همراهی شما دوستان عزیز

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

پسته

پسته زرندخرید پسته زرندخرید فروش پسته زرندفروش پسته زرند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *