فروش پسته اکبری زرند _ شرکت بازرگانی شادیز

فروش پسته اکبری زرند

فروش پسته اکبری زرند _ شرکت بازرگانی شادیز پسته اکبری درجه یک تولید شده در زرند را بصورت عمده به خریداران عزیز عرضه می نماید.

فروش پسته اکبری زرند

شهرستان زرند بزرگترین قطب تولید پسته پس از رفسنجان در استان کرمان می باشد پسته زرند به عطر و طعم بی نظیرش در ایران معروف است یکی از با کیفیت ترین ارقام کشت شده در این منطقه پسته اکبری است پسته اکبری از لوکس ترین پسته های تجاری ایران است و جزو ارقام بادامی محسوب می شود این پسته ظاهری کشیده و بلند دارد.

پسته اکبری زرند علاوه بر کشیدگی ،طعم بسیار خوبی دارد که سبب افزایش تقاضا و صادرات آن شده است پسته اکبری انس پایین و درجه خندانی بالایی دارد از پسته اکبری بیشتر بصورت خام و شور در انواع آجیل ها استفاده می شود.

پوست استخوانی پسته اکبری کرم تیره و مغز آن بنفش متمایل به قهوه ای است پسته اکبری علاوه بر زرند در کرمان و رفسنجان نیز بصورت عمده کشت می شود.پسته اکبری در انس های مختلف و در نمونه های یک طرف چاک و دو طرف چاک در منطقه زرند تولید می گردد بهترین نوع آن دو طرف چاک با انس پایین است.

پسته اکبری از نظر اقتصادی ارزش بسیار بالایی دارد رقم اکبری نخستین بار در روستای فخر آباد در رفسنجان شناسایی شده است رقم اکبری به دلیل تولید بالا و بازار پسندی خوب میزان کشت پر رونقی دارد.

شرکت تجاری بازرگانی شادیز مرغوبترین پسته اکبری تولید شده در زرند را بصورت مستقیم از باغدار با قیمت مناسب به خریداران عزیز عرضه می نماید.

جهت خرید و یا فروش محصول هم چنین آگاهی از قیمت ها از طریق روش های ارتباطی زیر با تیم پشتیبانی شادیز تماس حاصل فرمایید.

با تشکر از بازدید و همراهی شما دوستان عزیز

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

 

پسته اکبری

پسته اکبری طرندفروش پسته اکبریفروش پسته اکبری زرندفروش پسته زرند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *