خرید بادام عمده سنگی _ مرکز خشکبار شادیز

خرید بادام عمده سنگی

خرید بادام عمده سنگی _ مرکز خشکبار شادیز بادام سنگی عمده و خام ایرانی را بصورت مستقیم به خریداران عزیز در سراسر کشور عرضه می نماید.

خرید بادام عمده سنگی

بادام سنگی یکی از بیشترین تولیدات انواع بادام درختی در ایران است  نیاز کم این نوع بادام به آب سبب تولید آن در مناطق مختلف ایران بصورت دیم شده است بادام سنگی یکی از رایج ترین انواع بادام در ایران است و به دلیل میزان تقاضای بالا بیشتر بصورت عمده خرید و فروش می شود.

بادام سنگی پوست بسیار ضخیم و مستحکمی دارد و به سختی شکسته می شود مغز این بادام طعم شیرین و کیفیت مطلوبی دارد از مغز بادام سنگی بصورت خام و شور در انواع آجیل و برای تهیه روغن از آن استفاده می شود بادام سنگی یکی از ارزان ترین انواع بادام درختی است به همین دلیل میزان عرضه و تقاضای بالایی دارد.

مغز بادام میزان چربی بالایی دارد به صورتی که بیش از نیمی از آن از روغن تشکیل شده است از روغن بادام جهت مصارف خوراکی و موضعی استفاده می شود البته چربی موجود در بادام از نوع مفید است و سبب کاهش کلسترول بد خون می شود مغز بادام سنگی با یک پوست نازک قهوه ای رنگ پوشیده شده و از دو لپه بزرگ روغنی تشکیل شده است مغز بادام حاوی انواع مواد مغذی و املاح معدنی مانند انواع ویتامین ها،پروتئین،آنتی اکسیدان و آهن،کلسیم،پتاسیم و فیبر است که به تقویت و حفظ سلامتی بدن و بهبود عملکرد بخش های مختلف بدن کمک می کند.

مرکز خشکبار شادیز مرغوب ترین نوع بادام سنگی ایرانی را بواسطه ی همکاری با تولید کنندگان این محصول در سطح کشور با قیمت و کیفیت عالی به مشتریان عزیز عرضه می نماید.

هم اکنون می توانید از طریق راه های ارتباط زیر محصول خود را سفارش داده و در کوتاه ترین زمان ممکن در هر نقطه از ایران دریافت نمایید.

راه های ارتباطی

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

 

بادام سنگی

خرید بادام سنگی عمدهخرید بادام عمدهخرید بادام عمده سنگیعمده با دام سنگی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *