خرید عمده بادام مامایی برای امارات | صادرات مغز بادام

خرید عمده بادام مامایی برای امارات

خرید عمده بادام مامایی برای امارات | صادرات مغز بادام _ در سال های اخیر کشور های زیادی برای خرید عمده بادام مامایی سفارش هایی را به ایران داده اند اما در میان آن ها موفق ترین بازار ها مربوط به هند و امارات است.

جهت اطلاع از شرایط خرید عمده مغز بادام مامایی صادراتی به امارات می توانید از راه های ارتباطی ارائه شده در قسمت ((تماس با ما)) سایت خشکبار شادیز استفاده نمایید.

خرید عمده بادام مامایی برای امارات

امارات از جمله کشور های عربی می باشد که از گذشته تا حال حاضر در حجم بالا اقدام به خرید عمده خشکبار و بادام از ایران برای مصرف داخلی و صادرات مجدد می نماید.

کشورهای عربی از جمله خریداران اصلی بادام ایرانی به ویژه بادام مامایی هستند.اگر چه بیشترین حجم صادرات بادام مامایی، صادرات بادام به هند است اما پس از هند کشورهای عربی حوزه خلیج فارس مانند امارات، قطر، کویت و عمان خواهان واردات بادام مامایی از ایران هستند.

با توجه به این که کیفیت محصول برای کشور امارات بسیار مهم می باشد تجار این کشور غالبا مغز بادام مامایی با کیفیت و سایز درشت را از ایران خریداری می نمایند.

بادام مامایی از بهترین و مرغوب ترین انواع بادام تولید شده در ایران و جهان است. مغز این نوع بادام از نظر طعم ؛، رنگ و چربی بسیار با کیفیت است همچنین ارزش تغذیه ای بسیار بالایی دارد.  علاوه بر این ویژگی ها بادام مامایی بر خلاف بادام های تراریخته آمریکایی کاملا ارگانیک و سالم می باشد از ایرن رو طرفداران بیشماری در کشورهای مختلف خارجی دارد.

شرکت صادرکننده بادام و خشکبار شادیز در زمینه خرید و فروش و صادرات انواع خشکبار ایرانی فعالیت دارد.

شما می توانید خرید عمده بادام مامایی جهت ارسال به  کشورهای عربی حوزه خلیج فارس و کشورهای اروپایی را به صورت مستقیم و با قیمت های کاملا رقابتی از مجموعه تولیدی شادیز انجام دهید.

مرکز صادرات مغز بادام مامایی ایرانی

مرکز صادرات مغز بادام مامایی ایرانی

مرکز صادرات مغز بادام مامایی ایرانی یکی از راه های مطمئن جهت تجارت این نوع مغز بادام است؛
زیرا بادام مامایی بهترین کیفیت و بالاترین قیمت را در بین انواع بادام ایرانی دارد، از این رو صادرات آن از حساسیت بیشتری برخوردار است.

بادام مامایی با نام بادام مامرا در بازارهای جهانی شناخته می شود و تنها در ایران تولید می شود به همین خاطر به مامرا ایرانی معروف است.

قطب اصلی کشت بادام مامایی شهرستان سامان در استان چهار محال بختیاری است، که باغداران این منطقه بهترین بادام مامایی را تولید و عرضه می نمایند.

مغز بادام مامایی تولیدی شرکت شادیز از محصولات با کیفیت این منطقه تهیه شده و آماده عرضه به بازارهای مختلف صادراتی می باشد.

〈 مجموعه خشکبار شادیزبه عنوان مرکز صادرات بادام مامایی ایرانی عرضه کننده سایزهای مختلف مغز بادام مامایی در حجم بالا می باشد و قادر است تا محصول مورد نظر را در کشور مقصد به شما عزیزان تحویل دهد.

برای دریافت اطلاعات بیش تر با مدیران فروش ما در تماس باشید.

تماس با ما

 

بادام مامایی

بادامبادام ایرانیبادام صادراتیبادام عمدهبادام ماماییبادام مامایی ایرانیبادام مامایی برای اماراتبادام مامایی شادیزبادام مامایی صادراتیبادام مامایی عمدهخرید بادامخرید بادام برای اماراتخرید بادام صادراتیخرید بادام عمدهخرید بادام ماماییخرید عمده بادامخرید عمده بادام ماماییخرید عمده مغز بادامخرید مغز بادامخرید مغز بادام برای اماراتخرید مغز بادام صادراتیخرید مغز بادام ماماییصادر کننده بادام ماماییصادرات بادام مامایی به اماراتصادرات مغز بادامصادرات مغز بادام به اماراتصادرات مغز بادام ماماییمرکز صادرات بادام ماماییمرکز صادرات مغز باداممغز باداممغز بادام شادیزمغز بادام صادراتیمغز بادام عمدهمغز بادام مامایی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *