صادرات پسته ایران به سوریه | تأمین کننده پسته


صادرات پسته ایران به سوریه | تأمین کننده پسته _ گروه تولیدی پسته شادیز ، تأمین کننده و صادر کننده بهترین خشکبار ایرانی در سراسر جهان ، فرصت خرید بهترین پسته ایران را برای بازرگانان محترم ، به ویژه در سوریه فراهم کرده است.

صادرات پسته ایران به سوریه | تأمین کننده پسته

پسته ایرانی در تمام کشورهای منطقه و همسایگان ایران و همچنین سایر کشورهایی که صنعت شیرینی سازی در آنها رونق دارد شناخته شده است.

سوریه یکی از کشورهای عربی همسایه ایران و یکی از خریداران پسته ایران است.

البته سوریه تولیدکننده پسته نیز هست و مصرف پسته در بین قنادی ها ی این کشور بسیار زیاد است. پسته ایرانی در بازار سوریه نیز بسیار شناخته شده است و خریداران زیادی دارد.

میزان صادرات پسته ایران به سوریه

میزان صادرات پسته ایران به سوریه

صادرات پسته ایران در ۹ ماهه اول سال ۱۳۹۹ ۸۸ تن بوده است که ۴۲ تن آن از منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان ، ۲۵ تن از منطقه ویژه اقتصادی سیرجان و ۲۱ تن از تبریز به سوریه صادر شده است.

پسته ایرانی برای فروش در سوریه

پسته ایرانی برای فروش در سوریه

صادرات پسته به سوریه پس از پایان جنگ و درگیری ها در این کشور به تدریج در حال بهبود است.

انواع پسته صادراتی با قیمت مناسب در ایران برای عرضه در بازار این کشور مناسب است.

سوریه یکی از اصلی ترین بازارهای مواد غذایی ایران بوده است که طی چند ماه گذشته به حالت عادی خود باز خواهد گشت.

تجار و بازرگانان مختلف در زمینه صادرات انواع مواد غذایی و خشکبار از جمله پسته ، زرشک ، زعفران و … در بازار سوریه فعالیت می کنند و محصولات خود را در بازارهای مختلف این کشور عرضه می کنند.

 علاوه بر پسته، مغز پسته ایرانی نیز مانند سایر کشورهای عرب زبان در بازار سوریه کاربردهای مختلفی دارد. از پسته و فراورده های آن هم در آجیل و هم در تهیه شیرینی در سوریه استفاده می شود.

نحوه صادرات و ارسال مواد غذایی از ایران به سوریه

نحوه صادرات و ارسال مواد غذایی از ایران به سوریه

برای صادرات پسته و سایر مواد غذایی به سوریه ، این محصول باید از نظر بهداشتی توسط گمرکات کشور مقصد تأیید شود. پس از بازرسی ها ، گواهی بهداشت صادر شده در گمرک ایران نیز توسط اداره بازرگانی این کشور تأیید می شود.

با توجه به اوضاع در خاورمیانه ، متأسفانه ، مسیرهای مختلفی برای ارسال کالا از ایران به سوریه وجود ندارد.

به همین دلیل ، صادرکنندگان اغلب مجبورند کالاهای خود را فقط به یک طریق ارسال کنند. این مسیر از شمال عراق می گذرد. بنابراین ، تنها و اصلی ترین مسیر صادراتی از ایران به سوریه از طریق عراق از طریق زمینی انجام می شود.

طی سال گذشته ، شرکت های مختلف حمل و نقل خدمات حمل و نقل زمینی خود را در این مسیر دوباره راه اندازی کرده اند. برای استعلام هزینه حمل و نقل می توانید با شرکت های حمل و نقل تماس بگیرید تا شرایط و ضوابط حمل و نقل را به طور کامل برای شما توضیح دهند.

 یکی از عمده صادرکنندگان پسته در بازار ایران ، مجموعه تولیدی بازرگانی پسته شادیز است.

در این مجموعه انواع پسته صادراتی در کیفیت های مختلف تولید و متناسب با نیاز بازار کشور مقصد برای مشتریان ارسال می شود. بازار سوریه در حال حاضر تقاضای زیادی برای پسته دارد ، اما برخی از مناطق که کیفیت آنها مهم است ، ترجیح می دهند پسته را با قیمت بالاتر خریداری کنند.

در مجموعه تولیدی شادیز انواع پسته تولید شده در ایران با قیمت های رقابتی در بازارهای شهرهای مختلف سوریه از جمله حلب و دمشق عرضه می شود.

کانالهای ارتباطی مختلف این مجموعه را می توانید در قسمت تماس با ما مشاهده کنید.

تماس با ما

پسته

پستهپسته ایرانپسته ایران در سوریهپسته ایرانیپسته ایرانی برای فروش در سوریهپسته شادیزپسته صادراتیپسته صادراتی ایرانپسته صادرتی شادیزتامین کنندگان پسته ایرانیتامین کننده پستهتامین کننده پسته برای سوریهتامین کننده پسته صادراتیشرکت پسته شادیزشرکت صادرات پستهصادرات به سوریهصادرات پستهصادرات پسته به سوریهفروش پستهفروش پسته ایران در سوریهفروش پسته در سوریه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *