پسته بادامی زرندی _بازرگانی خشکبار شادیز

پسته بادامی زرندی

پسته بادامی زرندی _بازرگانی خشکبار شادیز عرضه کننده پسته بادامی زرند بصورت خام و با کیفیت عالی به مشتریان در سراسر کشور می باشد.

پسته بادامی زرندی

پسته بادامی جزو ارقام کشیده است و شکل ظاهری آن شباهت زیادی به بادام دارد به همین علت به آن پسته بادامی می گویند همان طور که از نام آن پیداست این بادام در منطقه زرند کرمان کشت و برداشت می شود شهرستان زرند منشا اصلی تولید این رقم از پسته است این پسته از ارقام ریز پسته بادامی می باشد مغز این پسته قرمز رنگ است و پوسته ی استخوانی سفیدی دارد رقم این پسته مقاومت بالایی در برابر شوری،کم آبی و قارچ ها دارد این پسته طعم لذیذ و درصد چربی بالایی دارد قیمت پسته بادامی زرند بسیار متعادل و مناسب است از این پسته بصورت خام و شور در انواع آجیل استفاده می شود هم چنین میزان صادرات بالایی دارد پسته های بادامی انواع مختلفی دارند مانند پسته بادامی زرند،پسته بادامی مشهد،پسته بادامی یزد و.. هر یک از پسته های بادامی تولید شده در مناطق مختلف ایران خصوصیات و ویژگی های جداگانه ای دارند.

پسته گونه ایی گیاهی و دارای خواص تغذیه ای و درمانی بسیاری است منطقه زرند کرمان با برخورداری از موقعیت جغرافیایی خوب و ارتفاع مناسب از سطح دریا محل مناسبی برای کشت انواع پسته است علاوه بر پسته بادامی انواع مختلف پسته های تجاری مانند اکبری،احمدآقایی،کله قوچی و فندقی نیز در این شهرستان بصورت عمده کشت می شود.

بازرگانی خشکبار شادیز مرغوب ترین پسته بادامی را بصورت عمده و خام به مشتریان ارائه می نماید کلیه ی محصولات با درجه کیفی بالا و بصورت مستقیم از باغ دار در سراسر کشور عرضه می گردد.

جهت خرید و یا فروش محصول از طریق راه های ارتباطی زیر با مشاورین شادیز تماس حاصل فرمایید.

تماس با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

پسته

پسته بادامیپسته بادامی زرندپسته بادامی زرندیپسته زرند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *