خرید پسته بادامی با قیمت مناسب _ شرکت بازرگانی شادیز

خرید پسته بادامی با قیمت مناسب

خرید پسته بادامی با قیمت مناسب _ شرکت بازرگانی شادیز بهترین و مرغوبترین پسته بادامی ایران را به صورت مستقیم با قیمت عالی به فروش می رساند.

خرید پسته بادامی با قیمت مناسب

خرید پسته بادامی با مناسب ترین قیمت و کیفیت را می توانید در هر حجمی  به صورت مستقیم از این مجموعه انجام دهید.

پسته های ایرانی تنوع بسیار بالایی دارند به صورتی که تا کنون بیش از هفتاد نوع پسته در ایران تولید شده است. اما پسته های معروف و شناخته شده در ایران محدود به چند نوع پسته بادامی،اکبری،کله قوچی،احمد آقایی و فندقی می باشد.

پسته بادامی چه نوع پسته ای است؟

پسته بادامی از گروه پسته های کشیده است و با نام تجاری long شناخته می شود. این پسته به دلیل کمیاب بودن و طعم منحصر به فردش، طرفداران بسیاری در سایر کشورها مانند هند و پاکستان دارد. پسته بادامی تنها در برخی از نقاط ایران کشت می شود که عبارتند از:فیض آباد خراسان،اردکان یزد،زرند کرمان. البته بیشترین حجم تولید آن متعلق به استان خراسان است.پسته بادامی در مشهد با نام های پسته بادامی،پسته سفید،پسته مشهدی و پسته فیض آبادی نیز شناخته می شود.بیشترین سطح زیر کشت پسته سفید در ایران متعلق به فیض آیاد خراسان است.

تفاوت پسته بادامی و احمد آقایی

یکی از تفاوت های بارز پسته بادامی و پسته احمد آقایی در شکل لبه بالایی پوست استخوانی آنهاست. نوک پسته بادامی نسبت به پسته احمد آقایی تیز تر است و این یکی از آسان ترین راه ها جهت تشخیص پسته بادامی از پسته احمد آقایی می باشد.

پسته بادامی علاوه بر طعم و کیفیت عالی قیمت بسیار مناسبی دارد. قیمت پسته بادامی نسبت به دیگر ارقام پسته مانند پسته اکبری،کله قوچی و احمد آقایی پایین تر است. این نوع پسته گزینه مناسبی برای کسانی است که تمایل به خرید پسته با کیفیت، با قیمت مناسب را دارند.

شرکت بازرگانی شادیز ارائه دهنده انواع پسته بادامی،اکبری،کله قوچی و…به صورت مستقیم از تولید کننده در ایران است.

در صورت تمایل به خرید این محصول می توانید با مدیر فروش شرکت شادیز تماس حاصل فرمایید.

شرکت بازرگانی شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

 

 

پسته بادامی

پسته بادامیخرید پسته بادامیخرید پسته بادامی با قیمت مناسب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *