فروش پسته احمد آقایی نوق به صورت عمده _ بازرگانی شادیز

فروش پسته احمد آقایی نوق  به صورت عمده

فروش پسته احمد آقایی نوق به صورت عمده _ بازرگانی شادیز پسته احمد آقایی درجه یک نوق را به صورت عمده و تناژی با قیمت مناسب به فروش می رساند.

فروش پسته احمد آقایی نوق  به صورت عمده

فروش پسته احمد آقایی نوق به عنوان یکی از با کیفیت ترین ارقام پسته اغلب به صورت عمده و برای صادرات انجام می شود. شرکت شادیز انواع پسته احمد آقایی تولید شده در منطقه نوق رفسنجان را به صورت مستقیم در اختیار خریداران قرار می دهد.

ویژگی های پسته احمد آقایی

پسته احمد آقایی مانند پسته اکبری و پسته بادامی جزو پسته های کشیده به شمار می رود. این نوع پسته با نام تجاری long pistachio در بازارهای جهانی شناخته می شود. پسته احمد آقایی شکلی کشیده و درشت دارد.

پسته احمد آقایی مغز بسیار زیبا و خوش طعمی دارد و یکی از پسته های آجیلی پر فروش می باشد. پوست استخوانی این پسته سفید روشن و مغز آن قرمز رنگ و به اصطلاح ماتیکی می باشد که سبب ظاهر زیبا و بازار پسندی هر چه بیشتر آن شده است. از مغز پسته احمد آقایی به دلیل کشیدگی در تولید خلال پسته و برای مصارف شرینی پزی استفاده می شود.

پسته احمد آقایی با انس های مختلف در بازار خرید و فروش می شود. فراوان ترین انس های این پسته عبارتند از:

۲۰_۲۲

۲۲_۲۴

۲۴_۲۶

۲۶_۲۸

۲۸_۳۰

پسته احمد آقایی در مناطق مختلف ایران مانند استان کرمان،خراسان،یزد،و.. تولید می گردد اما مهم ترین منطقه تولید کننده پسته احمد آقایی درجه یک شهر رفسنجان و منطقه نوق است. پسته احمد آقایی نوق به دلیل کیفیت و مرغوبیت بالا شهرت بالایی در بین خریداران و تاجران دارد. مغز پسته احمد آقایی نوق رنگ سبز و گل قرمز بسیار زیبایی دارد.

صادرات پسته احمد آقایی

پسته احمد آقایی جزو پر متقاضی ترین انواع پسته صادراتی تولید شده در ایران به شمار می رود. پسته احمد آقایی از نظر سایز،نوع و قیمت انواع مختلفی دارد و با توجه به درخواست مشتری و بازیابی کشور هدف نوع خاصی از آن به کشورهای متعدد صادر می گردد.

انواع پسته احمد آقایی صادراتی عبارتند از:

پسته خندان احمد آقایی با درصد آفلاتوکسین کم: این نوع پسته با داشتن گواهی آفلاتوکسین به کشورهای اروپایی مانند آلمان،ایتالیا،فرانسه،انگلیس ،اسپانیا و.. صادر می گردد.

پسته احمد آقایی درجه یک خندان: اصلی ترین خریداران این نوع پسته کشورهای هند،یونان و کشورهای عربی ثروتمند می باشند.

پسته احمد آقایی آب خندان درجه یک: این پسته گزینه مناسبی برای صادرات به کشورهایی است که به دنبال خرید پسته ارزان قیمت می باشند. کشور روسیه بزرگ ترین خریدار این نوع پسته احمد آقایی است.

پسته دهن بست احمد آقایی: پسته دهن بست احمد آقایی به دلیل بهداشتی بودن و نداشتن هیچ نوع آفت و سمی خریداران مختلفی از سراسر دنیا دارد. از مهم ترین خریداران این نوع پسته کشور ژاپن را می توان نام برد.

فروش انواع پسته احمد آقایی نوق در این مرکز به صورت مستقیم و در تناژهای بالا انجام می شود.

هم اکنون می توانید جهت خرید این محصول و دریافت مشاوره با مدیر فروش شرکت شادیز در ارتباط باشید.

شرکت بازرگانی شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

 

پسته احمد آقایی

صادرات پسته احمد آقاییفروش پسته احمد آقایی نوقفروش پسته احمد آقایی نوق  به صورت عمدهفروش عمده پسته احمد آقایی نوقویژگی های پسته احمد آقایی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *