خرید عمده پسته صادراتی فندقی _شرکت بازرگانی شادیز

خرید عمده پسته صادراتی فندقی

خرید عمده پسته صادراتی فندقی _شرکت بازرگانی شادیز انواع پسته فندقی تولید شده در مناطق مختلف ایران را به خریداران داخلی و خارجی عرضه می نماید.

خرید عمده پسته صادراتی فندقی

عمده ترین پسته صادراتی تولید شده در ایران پسته فندقی است. این پسته بیشترین حجم تولید پسته را در کشور به خود اختصاص داده است. بزرگ ترین مشتری پسته فندقیT کشور چین است.

بهترین روش جهت خرید عمده پسته فندقی خرید مستقیم از باغداران تولید کننده این محصول است که شرکت بازرگانی شادیز این امکان را برای خریداران فراهم ساخته است. بهترین و با کیفیت ترین پسته فندقی ایران در استان کرمان و شهرستان زرند این استان تولید می گردد. پس از آن پسته فندقی شهرهای رفسنجان و سیرجان در رتبه های بعدی قرار دارند.

پسته فندقی جزو ارقام گرد پسته است و ظاهری ریز و کروی شکل دارد. قیمت پسته فندقی از سایر انواع پسته های صادراتی پایین تر است. این در حالی است که پسته فندقی مغز سبز و بسیار خوش طعم،ظاهر زیبا و چربی فراوانی دارد.

از پسته فندقی به صورت خام،شور و بو داده در انواع آجیل ها و جهت صادرات به کشورهای قیمت محور مانند چین،روسیه،ویتنام،هنگ کنگ و.. استفاده می شود. پسته فندقی تنها پسته ای است که قیمت آن به قیمت جهانی پسته نزدیک است و قابلیت رقابت با پسته های آمریکایی را دارد.

به طور کلی پسته فندقی هم از نظر تجاری و هم اقتصادی از ارزش بالایی برخوردار است. قیمت پسته فندقی تابع نوسانات ارز و عرضه در بازار است.قیمت پسته فندقی در بازار از موارد حائز اهمیت است چرا که قیمت آن بر قیمت سایر انواع پسته نیز تاثیر گذار است.

مشتریان عزیز می توانند جهت خرید عمده پسته فندقی صادراتی، از طریق روش های ارتباطی زیر با ما تماس حاصل فرمایند.

شرکت بازرگانی شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

 

 

پسته فندقی

پسته صادراتی فندقیخرید پسته صادراتی فندقیخرید عمده پسته صادراتی فندقیعمده پسته صادراتی فندقی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *