پسته صادراتی فندقی اعلا _ شرکت خشکبار شادیز

پسته صادراتی فندقی

پسته صادراتی فندقی اعلا _ شرکت خشکبار شادیز پسته فندقی خام و مرغوب را جهت صادرات به خریداران و تجار در سراسر کشور ارائه می نماید.

پسته صادراتی فندقی اعلا

پسته فندقی معروف ترین پسته تولید شده در ایران است و بیشترین حجم از تولید و صادرات را به خود اختصاص داده است. پسته فندقی جزو ارقام ریز پسته است و ظاهری گرد و کروی دارد. این پسته طعم بسیار خوب و ظاهر زیبایی دارد . پسته فندقی از نظر اقتصادی پایین ترین قیمت را در بین انواع پسته دارا می باشد. انس پسته فندقی بالا است و تعداد دانه بیشتری در یک کیلوگرم دارد که نشان دهنده ریز بودن آن است.

پسته فندقی هم بازار داخلی پر رونق و هم میزان صادرات بالایی دارد. صادرات پسته فندقی به کشورهای قیمت محور هم چون چین و روسیه انجام می شود.پسته فندقی در انواع پسته فندقی دست چین،پسته فندقی خندان،پسته فندقی آب خندان و دهن بست در بازار موجود می باشد. پسته فندقی با پسته کله قوچی از یک خانواده است اما پسته فندقی کوچکتر است و قیمت پایین تری دارد.

بیشترین حجم از پسته فندقی متعلق به کرمان،رفسنجان،سیرجان،انار،دامغان و یزد است. از پسته فندقی به صورت خام،شور و بو داده در انواع آجیل ها و هم چنین برای مصارف مغز پسته استفاده می شود مغز پسته فندقی رنگ سبز و چربی بسیار بالایی دارد. پسته فندقی برای نخستین بار توسط فردی به نام مهدی اوحدی در منطقه رفسنجان شناسایی و معرفی گردید.

مجموعه خشکبار شادیز انواع پسته فندقی صادراتی و درجه یک را به صورت مستقیم از تولید کننده و با قیمت منصفانه به فروش می رساند.

جهت خرید و فروش محصول هم چنین اطلاع از قیمت ها با ما تماس حاصل فرمایید.

با تشکر از بازدید و همراهی همیشگی شما دوستان گرامی

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

پسته فندقی

پسته صادراتی فندقیپسته صادراتی فندقی اعلاپسته فندقی اعلاپسته فندقی صادراتیپسته فندقی صادراتی اعلا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *