صادرات پسته فندقی به چین _ شرکت بازرگانی شادیز

صادرات پسته فندقی به چین

صادرات پسته فندقی به چین _ شرکت بازرگانی شادیز انواع پسته و مغز پسته فندقی مرغوب را به کشور چین و سایر نقاط دنیا صادر می نماید.

صادرات پسته فندقی به چین

پسته فندقی از معروف ترین ارقام صادراتی پسته در ایران است که بیشترین حجم از تولید و صادرات پسته ایران را به خود اختصاص داده است پسته فندقی به کشورهای مختلف جهان صادر می گردد اما بیشترین حجم از آن به کشور چین و منطقه هنگ کنگ صورت می گیرد.البته مغز پسته فندقی بیشتر به کشورهای اروپایی و کشور هندوستان صادر می شود.

بازار چین بزرگ ترین بازار پسته در دنیا است کشور چین بزرگ ترین مصرف کننده پسته فندقی در دنیا است کشور چین از کشورهای قیمت محور است به همین دلیل پسته فندقی گزینه مناسبی جهت صادرات به این کشور آسیایی می باشد .

پسته فندقی از ارقام کوچک پسته است و ظاهری گردو کروی دارد پسته فندقی طعم بسیار عالی،چربی مناسب و مغز سبزی دارد علاوه بر این پسته فندقی قیمت پایین تری نسبت به سایر ارقام پسته های صادراتی دارد و از طرفی قیمت آن به قیمت جهانی پسته نزدیک است .

پسته فندقی به کشورهای دیگر مانند روسیه،ویتنام و .. صادر می گردد البته پسته فندقی تماما در این کشورها مصرف نمی شود و بخشی از آن مجددا به کشورهای دیگر صادر می گردد.

بیشترین حجم از پسته فندقی ایران در استان کرمان و مناطق رفسنجان و سیرجان تولید می گردد فروش پسته در چین در ارقام مختلفی انجام می شود اما پسته فندقی با انس های ۲۸_۳۰ و۳۰_۳۲ میزان تقاضا و رونق بیشتری در این کشور دارد.پسته فندقی در انواع خندان،آب خندان و دهن بست و به صورت عمده به بازارهای خارجی صادر می گردد.

یکی از مهم ترین معیار خرید پسته فندقی برای چینی ها قیمت پسته است برای این کار بایستی ابتدا قیمت پیشنهادی آن ها را بپرسید و سپس بهترین قیمت را به آن ها اعلام نمایید.بسیاری از خریداران چینی حتی خواهان خرید پسته های دهان بست و مخلوط خندان و آب خندان هستند تا بتوانند قیمت ها را کاهش دهند از این جهت قیمت پسته معیار اصلی خرید این کشور است.

بازرگانی شادیز به عنوان یکی از شرکت های صادر کننده پسته همواره آماده ارائه بهترین محصولات با بهترین قیمت به خریداران و عقد قراردادهای بلند مدت جهت آغاز فعالیت های تجاری خود با شما می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر از طریق راه های ارتباطی زیر با ما تماس حاصل فرمایید.

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

 

پسته فندقی

صادرات پسته به چینصادرات پسته فندقیصادرات پسته فندقی به چین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *