گردو صادراتی تویسرکان همدان _ خشکبار شادیز

گردو صادراتی تویسرکان همدان

Walnut kernels and whole walnuts on rustic old wooden table


گردو صادراتی تویسرکان همدان _ خشکبار شادیز گردو صادراتی درجه یک تویسرکان را به خریداران عرضه می نماید تویسرکان قطب بزرگ تولید گردو در همدان است.

گردو صادراتی تویسرکان همدان

شهرستان تویسرکان مهم ترین قطب تولید و فروش گردو در استان همدان و ایران است گردوی تویسرکان مرغوب ترین و بهترین گردوی تولید شده در ایران و جهان است مهم ترین مشخصه ی گردوی تویسرکان مغز سفید،پر و چربی فراوان آن است که سبب شهرت آن در بازارهای جهانی شده است علاوه بر این گردوی تویسرکان طعم بسیار عالی دارد که بر محبوبین هر چه بیشتر آن افزوده است.

تویسرکان با توجه به شرایط آب و هوایی و جغرافیایی خوب محیط مناسبی برای کشت و پرورش گردو است تویسرکان به بهشت گردو در ایران شهرت دارد انواع مختلف گردو مانند گردو پوست کاغذی،گردو سنگی،گردو سوزنی و.. در این منطقه تولید و پس از برداشت به سایر استان ها و کشورهای مختلف خارجی مانند ترکیه و کشورهای عربی صادر می گردد.

گردوی تویسرکان به دلیل کیفیت بالا با قیمت بالاتری نسبت به دیگر انواع گردو به بازار عرضه می گردد انواع گردوی تویسرکان به صورت با پوست و بدون پوست در بازار خرید و فروش می شود میزان عرضه و تقاضای گردو در این استان از رونق بالایی برخوردار است.

گردو درختی مرتفع و گسترده است که ارتفاع آن به ۲۰ متر نیز می رسد درخت گردو در مناطق معتدل و کوهستانی رشد می کند علاوه بر میوه از چوب،ریشه،ساقه و برگ این درخت در صنایع مختلف استفاده می شود.گردو میوه ای ارزشمند است و خواص مغذی و املاح معدنی فراوانی دارد سابقه کشت گردو در ایران به سالهای بسیار دور باز می گردد ایران سومین کشور بزرگ تولید کننده گردو در جهان است و مقام پنجم صادرات گردو را به خود اختصاص داده است گردوی ایرانی تنها گردویی است که از نظر خوراکی مصرف اقتصادی دارد.

مجموعه خشکبار شادیز انواع گردو و مغز گردوی صادراتی تویسرکان را به صورت عمده و بدون واسطه به خریداران عزیز ارائه می نماید.

جهت خرید و فروش محصول با ما در ارتباط باشید.

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

گردو

گردو صادراتی تویسرکانگردو صادراتی تویسرکان همدانگردو صادراتی همدان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *