گردو پوست کاغذی صادراتی همدان _ بازرگانی شادیز

گردو پوست کاغذی صادراتی همدان

گردو پوست کاغذی صادراتی همدان _ بازرگانی شادیز گردوی پوست کاغذی اعلا و صادراتی همدان را به صورت عمده و تناژی به فروش می رساند.

گردو پوست کاغذی صادراتی همدان

استان همدان از بزرگ ترین مناطق تولید گردو در کشور به شمار می آید. بیش از ۲۱ درصد از گردوی کشور در این استان تولید می گردد. شهرستان تویسرکان بزرگ ترین قطب تولید گردو در این استان به شمار می آید. شهرهای ملایر،نهاوند و همدان نیز از دیگر بخش های تولید کننده گردو در این استان محسوب می شوند.

استان همدان به دلیل آب و هوای کوهستانی و سردسیری از بهترین مناطق جهت کشت و پرورش انواع گردو است. عمده تولید گردو در همدان مربوط به گردوی پوست کاغذی است. گردوهای تولید شده در مناطق مختلف همدان علاوه بر پوست نازک،مغز درشت،سفید و پر چربی دارند که سبب شهرت آن ها در بازارهای داخلی و بین المللی شده است.

شهرستان تویسرکان به عنوان بزرگ ترین قطب تولید گردو در همدان با نام پایتخت گردو در کشور شهرت دارد. گردوی تویسرکان مرغوب ترین گردوی تولید شده در همدان و کشور ایران است.

گردوی همدان به دلیل کیفیت و مرغوبیت بالا به کشورهای مختلف خارجی نظیر ترکیه،امارات،عمان،قطر،چین،کویت و کشورهای اروپایی صادر می گردد. از مهم ترین خصوصیات گردوهای صادراتی پوست نازک و به اصطلاح کاغذی آن ها است. گردوی پوست کاغذی همانطور که از نام آن پیداست پوست بسیار نازکی دارد و به راحتی قابل شکستن است. مغز این نوع گردو به راحتی و به حالت دوپر از پوست آن جدا می شود. مهم ترین مزیت گردوی پوست کاغذی درصد مغز به پوست بالای آن است که سبب شهرت آن شده است.

شرکت بازرگانی شادیز با ارائه مستقیم و بدون واسطه،مرغوب ترین گردوی کاغذی همدان را جهت صادرات به خریداران ارائه می نماید.

در صورت تمایل به خرید،فروش و صادرات محصول از طریق راه های ارتباطی موجود با تیم پشتیبانی شادیز تماس حاصل فرمایید.

شرکت بازرگانی شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:www.shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

گردو

گردو پوست کاغذی صادراتیگردو پوست کاغذی صادراتی همدانگردو پوست کاغذی همدانگردو صادراتی پوست کاغذیگردو صادراتی همدانگردو کاغذی صادراتی همدان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *