مرکز فروش عمده بادام محب پوست کاغذی _ شرکت بازرگانی شادیز

مرکز فروش عمده بادام محب پوست کاغذی

مرکز فروش عمده بادام محب پوست کاغذی _ شرکت بازرگانی شادیز بادام محب مرغوب ایرنی را به صورت عمده و بی واسطه به خریداران محترم عرضه می نماید.

مرکز فروش عمده بادام محب پوست کاغذی

مرکز فروش بادام شادیز، مرغوب ترین بادام محب پوست کاغذی تولید شده در ایران را به صورت مستقیم به فروشندگان داخلی و تجار گرامی عرضه می نماید.

بادام محب یا همان بادام پوست کاغذی نمونه ای لوکس از خشکبارهای ایرانی است. بادام محب نوع اصلاح شده ی بادام معمولی است. این بادام بر خلاف دیگر انواع بادام پوست چوبی بسیار نازکی دارد و به راحتی با فشار دو انگشت قابل شکستن است. به همین دلیل است که آن را بادام پوست کاغذی نامیده اند.

بادام محب پوست کاغذی طعم شیرین،درصد مغز به پوست بالا و قیمت متعادلی دارد. از همین رو طرفداران بسیاری در داخل کشور و هم چنین کشورهای خارجی دارد. بادام محب توسط تجار ایرانی به کشورهای عربی و حوزه خلیج فارس،ترکیه،روسیه و.. صادر می گردد. مردم ایران و کشورهای حوزه خلیج فارس از بادام محب به صورت خام،شور و بو داده به عنوان یک میان وعده مغذی و لذیذ در انواع آجیل ها و تنقلات، هم چنین برای پذیرایی در مراسم های مختلف استفاده می کنند.

بادام محب سرشاز از انواع ویتامین ها،آنتی اکسیدان،اسیدهای چرب،کلسیم،پروتئین و.. است. از مهم ترین خاصیت های بادام می توان به تقویت حافظه،پیشگیری از انواع سرطان ها،درمان بیماری های مفصلی و تقویت سیستم ایمنی بدن اشاره کرد.

عمده تولید بادام محب در استان های چهار محال بختیاری،اصفهان،کرمان و استان فارس در کشور انجام می شود. بادام محب توسط مراکز اصلی تولید این محصول و در فروشگاه های سراسر کشور به صورت کلی و جزئی به خریداران عرضه می گردد.

بهترین روش جهت خرید عمده بادام محب،خرید مستقیم از تولید کننده اصلی آن است که شرکت شادیز این امکان را برای خریداران فراهم ساخته است.

در صورت تمایل به خرید و فروش این محصول با ما تماس حاصل فرمایید.

شرکت شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

بادام محب

بادام پوست کاغذی عمدهبادام محب عمدهخرید فروش عمده بادامعمده بادام محب پوست کاغذیفروش عمده بادام محبفروش عمده بادام محب پوست کاغذیمرکز فروش بادام پوست کاغذیمرکز فروش بادام محبمرکز فروش بادام محب پوست کاغذیمرکز فروش عمده بادام محب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *