مرکز فروش بادام پوست کاغذی صادراتی _ بازرگانی شادیز

مرکز فروش بادام پوست کاغذی صادراتی

مرکز فروش بادام پوست کاغذی صادراتی _ بازرگانی شادیز  از مراکز اصلی فروش بادام پوست کاغذی صادراتی بصورت مستقیم در ایران بشمار می آید.

مرکز فروش بادام پوست کاغذی صادراتی

بادام کاغذی یکی از انواع بادام درختی تولید شده در ایران است که به سبب داشتن پوست نازک و درصد مغز بالا طرفداران بیشماری در بازارهای داخلی و خارجی دارد. بیشترین حجم تولید بادام پوست کاغذی در ایران متعلق به استان چهار محال بختیاری و شهرکرد است .

اگر به دنبال مرکز بادام کاغذی هستید با شرکت شادیز تماس بگیرید.  شما می توانید این محصول را به صورت غیر حضوری و با بهترین کیفیت و قیمت از این مرکز خریداری نمایید.

در بین انواع بادام های ایرانی بادام کاغذی و مغز بادام مامایی از ارقام لوکس محسوب می شوند. اگر برای کشوری قصد صادرات بادام دارید که لوکس پسند هستند این دو نوع بادام انتخاب های مناسبی هستند. بادام پوست کاغذی با نام بادام محب و بادام سفید نیز معروف است.

مزیت های صادرات بادام پوست کاغذی

از مهم ترین مزیت های صادرات بادام پوست کاغذی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. پوست نازک بادام پوست کاغذی مانع از نفوذ آلودگی به درون آن می شود و از سفت شدن مغز آن و تغییر طعم و غیر بهداشتی شدن آن جلوگیری می کند.در نتیجه زمان ماندگاری طولانی تری دارد و از طرفی نیز انبار داری آن آسانتر است.
  2. بادام کاغذی درصد مغز به پوست بسیار بالایی دارد . این در حالی است که قیمت بادام کاغذی بسیار متعادل و مقرون به صرفه است.

بادام پوست کاغذی در بین انواع بادام جایگاه بسیار ویژه ای دارد و این امر شاید به دلیل شکسته شدن راحت پوست آن است.بادام کاغذی خواص تغذیه ای و درمانی بسیار بالایی دارد. از این نوع بادام بیشتر به صورت خام،شور و بو داده در انواع آجیل ها،تنقلات و دورهمی ها استفاده می شود. مصرف این نوع بادام سبب استحکام استخوان ها و افزایش قدرت یادگیری در کودکان می شود.

شرکت بازرگانی شادیز،به عنوان بزرگترین مرکز فروش بادام کاغذی در ایران،این محصول را با بهترین قیمت ممکن و بالاترین کیفیت به خریداران محترم در داخل و خارج از ایران عرضه می نماید.

جهت خرید محصول و دریافت اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید.

شرکت بازرگانی شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

 

Uncategorized @fa

فروش بادام کاغذی صادراتیمرکز فروش بادام پوست کاغذیمرکز فروش بادام پوست کاغذی صادراتیمرکز فروش بادام صادراتیمرکز فروش بادام کاغذی صادراتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *