تولید و صادرات مغز پسته دندانه _ بازرگانی شادیز

تولید و صادرات مغز پسته دندانه

تولید و صادرات مغز پسته دندانه _ بازرگانی شادیز در زمینه تولید و صادرات مغز پسته دندانه به کشورهای مختلف فعالیت می نماید.

تولید و صادرات مغز پسته دندانه

تولید و صادرات مغز پسته دندانه

مغز پسته دندانه از نمونه های مغز پسته تولید شده در ایران است. که طرفداران بسیاری در بازارهای داخلی و کشورهای خارجی دارد. این پر طرفدار بودن سبب شده تا تولید کنندگان توجه ویژه ای به به تهیه و تولید آن داشته باشند.

مجموعه تولیدی بازرگانی شادیز به عنوان بزرگترین شرکت تولید کننده و صادر کننده انواع پسته و مغز پسته در ایران،انواع مغز پسته دندانه را با توجه به نیاز مشتریان بصورت مستقیم تولید و عرضه می نماید.

مشخصات مغز پسته دندانه

برای بیان عمومی مغز پسته دندانه ابتدا لازم است اشاره ای به انواع مغز پسته داشته باشیم. مغز پسته در طی فرآوری توسط تولید کنندگان به حدود ۸ نوع کلی تقسیم می شود که عبارتند از:

مغز پسته سالم :این نوع مغز پسته کاملا سالم و درشت است و بزرگترین اندازه را دارد. مغز پسته سالم می تواند از انواع پسته مانند پسته فندقی،اکبری،احمد آقایی و .. تولید گردد.

مغز پسته گندمی :مغز پسته گندمی همانطور که از اسمش پیداست بسیار کوچک و اندکی از دانه گندم بزرگتر است .

مغز پسته کال :این نوع مغز پسته از پسته های نارس و کال به دست می آید. و ویژگی اصلی اش سبز بودن گوشته آن است.

مغز پسته لپه : به مغزی می گویند که از دو نیم شدن مغز پسته به دست می آید. این نوع مغز پسته ظاهر زیبایی دارد و از آن بیشتر برای مصارف تزیینی استفاده می شود.

مغز تو جمع کن :این نوع مغز از داخل پسته های فرآوری شده به دست می آید و سالم است .اما قیمت پایین تری دارد.

مغز پسته سبز :علت سبز بودن این نوع مغز دو پوست کردن آن است و همین ویژگی آن را به یک محصول صادراتی فوق العاده تبدیل کرده است.

مغز دو پوست :برای تولید این نوع مغز با روش های خاصی پوست نازک رویی مغز پسته را جدا می سازند. به صورتی که تنها قسمت گوشتی و سبز آن باقی بماند. سپس آن را خشک می کنند.

مغز پسته دندانه :

مغز پسته دندانه همانطور که از نام آن مشخص است به مغز پسته خرد شده می گویند. این نوع مغز اندازه ای بین دو تا پنج میل دارد. مغز پسته دندانه طی فرآیند مغز کردن پسته سالم به دست می آید. این نوع مغز پسته در نوع درجه بندی کیفیت،یعنی مزه و رنگ هیچ گونه تفاوتی با مغز پسته سالم ندارد. و تنها تفاوتش در سایز آن است.

زمانی که پسته ها در دستگاه های پسته شکن ریخته می شود برخی از آن ها سالم پوست نمی شود. تولید کنندگان برای درجه بندی این محصول آن ها را با استفاده از دستگاه های سورت لیزری جدا می سازند. پسته هایی با اندازه کوچکتر از مغز سالم جزء پسته های دندانه دسته بندی می شوند.

این نوع مغزها پس از تولید قابل مصرف بوده و معمولا آن ها را در کیسه های پلاستیکی ده کیلوگرمی بسته بندی می کنند. یکی از مهم ترین ویژگی های مغز پسته دندانه بهداشت و سلامت آن است. این نوع مغز به دلیل اینکه از پسته های دهان بسته تولید می شود فاقد هر نوع سمی بوده و بدون آفلاتوکسین می باشد. این در حالی است که مغز پسته دندانه قیمت پایین و مقرون به صرفه ای دارد.

صادرات مغز پسته دندانه درجه یک

صادرات مغز پسته دندانه از جمله فعالیت های مورد توجه تولید کنندگان پسته است. مغز پسته دندانه به کشورهای مختلف اروپایی،آسیایی و .. صادر می گردد. تولید کننده های صنایع غذایی از مشتریان اصلی این محصول به شمار می آیند.صادرات مغز پسته دندانه به اندازه مغز پسته سالم پر رونق است و تاجران از فروش آن سود خوبی به دست می آورند.

شرکت بازرگانی شادیز انواع مغز پسته دندانه مرغوب را به خریداران در نقاط مختلف دنیا ارائه می نماید.

هم اکنون جهت خرید محصول و دریافت مشاوره با مدیر فروش مجموعه شادیز در ارتباط باشید.

شرکت بازرگانی شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

پسته

تولید مغز پسته دندانهتولید و صادرات مغز پستهتولید و صادرات مغز پسته دندانهصادرات مغز پسته دندانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *