فروش پسته خام در هنگ کنگ _ بازرگانی شادیز

فروش پسته خام در هنگ کنگ

فروش پسته خام در هنگ کنگ _ بازرگانی شادیز عمده پسته خام ایرانی را به صورت مستقیم به هنگ کنگ و دیگر کشورهای آسیایی صادر می نماید.

فروش پسته خام در هنگ کنگ

فروش عمده پسته خام در هنگ کنگ به عنوان بزرگترین بازار پسته ایران از رونق بسیار بالایی برخوردار است. هنگ کنگ یکی از بزرگترین مقاصد صادراتی پسته ایران است. هر ساله حجم بسیار بالایی از پسته ایران توسط این کشور خریداری می شود. بندر تجاری هنگ کنگ یک مرکز تجاری بسیار مهم در آسیا است. بیشترین حجم پسته های صادراتی به هنگ کنگ را پسته خام ایرانی تشکیل می دهد.

صادرات پسته به هنگ کنگ

هنگ کنگ یک بندر تجاری آزاد در منطقه آسیا و اقیانوسیه است و نقش بسیار فعالی در تجارت جهانی و به خصوص خشکبار دارد. از مهم ترین اقلام خشکبار صادراتی که از ایران به این کشور صادر می گردد عبارت است از پسته،بادام، گردو و فندق.

کشور هنگ کنگ برای پسته ایران بازار بسیار مهمی است که باید در حفظ و نگهداری آن توجه شود. رقیب اصلی پسته ایران در در هنگ کنگ،پسته های آمریکایی است که در بازار این کشور حضور فعال دارد. با وجود صادرات مجدد پسته از این منطقه باز هم این کشور یک بازار بسیار گسترده محسوب می شود . دلیل اصلی افزایش صادرات پسته به هنگ کنگ ،دروازه ورود به بازار بزرگ چین است.

دلیل صادرات پسته به هنگ کنگ و سپس به چین تعرفه گمرکی کمتر برای ورود پسته از این بندر نسبت به دیگر بنادر است. انواع مختلف پسته های صادراتی به این بندر ارسال می گردد اما بیشترین حجم آن مربوط به پسته خام فندقی می باشد . پسته فندقی از لحاظ قیمتی مناسب تر می باشد.

انواع پسته خام صادراتی

همانطور که گفتیم بازار هنگ کنگ یک بازار رقابتی است به همین دلیل صادرات پسته به هنگ کنگ به دلیل رقابت بر سر قیمت و تمایل به خرید پسته ارزان تر بیشتر از نوع خام می باشد.

مهم ترین دلایل صادرات پسته خام به هنگ کنگ عبارتند از:

  • قیمت مناسب تر
  • تعرفه گمرکی کمتر
  • هزینه حمل و نقل کمتر
  • نگهداری آسان تر 
  • و…

در ایران ارقام مختلفی از پسته خام تولید می گردد اما مهم ترین نوع پسته ای که به این کشور صادر می گردد. پسته خام فندقی می باشد.

فروش پسته در هنگ کنگ

صادرات پسته به هنگ کنگ اغلب به صورت فله به دلیل قیمت پایین تر آن انجام می شود.  برای فروش پسته با قیمت پایین تر در هنگ کنگ بهترین روش تامین محصول مورد نظر به صورت مستقیم از کارخانه ها و ترمینال های ضبط و فرآوری پسته است.

شرکت بازرگانی شادیز در زمینه صادرات مستقیم پسته به هنگ کنگ و دیگر کشورهای آسیایی فعالیت دارد. از مزیت های خرید محصول مجموعه شادیز ارائه محصول در حجم های بالا و با قیمت های رقابتی است.

جهت سفارش محصول و دریافت اطلاعات بیشتر با همکاران ما در واحد فروش یا بازرگانی تماس حاصل فرمایید.

شرکت بازرگانی شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

Uncategorized @fa

فروش پسته خام در هنگ کنگفروش پسته در هنگ کنگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *