قیمت پودر پسته صادراتی _ شرکت بازرگانی شادیز

قیمت پودر پسته صادراتی 

قیمت پودر پسته صادراتی _ شرکت بازرگانی شادیز پودر پسته سبز و درجه یک ایرانی را بصورت عمده به بازارهای جهانی عرضه می نماید.

قیمت پودر پسته صادراتی

پودر پسته صادراتی یکی از فرآورده های مغز پسته است که از آن در شیرینیجات و تولیدات مواد غذایی استفاده می شود. تولید و عرضه پودر پسته به بازارهای جهانی توسط شرکت ها و مراکز تولیدی و صنعتی در ایران صورت می گیرد.

قیمت پودر پسته صادراتی 

پودر پسته صادراتی

پسته کونه ای گیاهی است که از سالیان بسیار دور در مناطق مختلف ایران کشت می شود. پسته های تولید شده در ایران چه از نظر کمی و چه از نظر کیفی در رتبه اول در دنیا قرار دارد و می توان گفت که صادرات پسته و پودر پسته و دیگر فرآورده های آن از مهم ترین محصولات غیر نفتی در بخش کشاورزی است.

پسته یکی از محبوب ترین و شناخته شده ترین خشکبار در سراسر جهان است که خواص تغذیه ای و درمانی بسیار فراوانی دارد. مغز پسته حاوی مقادیر بالایی از کلسیم،آهن،پتاسیم،روی ،فیبر،منیزیم و انواع ویتامین ها و پروتئین و.. است. از مهم ترین خواص پسته آهن فراوان آن است که سبب خون سازی در بدن و درمان کم خونی می شود.کشور ایران یکی از بزرگترین تولید کنندگان و صادرکنندگان پسته و پودر پسته و سایر مشتقات آن در دنیا است.

پودر پسته صادراتی باید کیفیت بالایی داشته باشد تا بتواند در بازارهای بین المللی با پودر پسته تولید شده توسط کشورهای دیگر رقابت کند.

ویژگی های پودر پسته صادراتی

کیفیت پودر پسته با توجه به پارامترهای مختلفی از جمله رنگ، طعم و چربی آن سنجیده می شود. اولین پارامتر برای تشخیص پودر پسته با کیفیت رنگ سبز آن است. هر چه مغز پسته رنگ سبز تیره تری داشته باشد پودر پسته حاصل از آن نیز سبز تر و با کیفیت تر است.

پسته را بر اساس رنگ مغز به سه دسته مختلف تقسیم می کنند که متناسب با آن قیمت پودر پسته به دست آمده محاسبه می شود:

پسته کالک : این پسته هنگامی چیده می شود که پسته هنوز به طور کامل نرسیده و به اصطلاح کال است. مغز پسته کالک مرغوبترین مغز جهت تهیه پودر پسته است و رنگ بسیار سبزی دارد. این نوع مغز به دلیل کیفیت بالا قیمت بالاتری دارد.

پسته سبز : این پسته برای پودر شدن مناسب است و رنگ سبزی دارد.

پسته معمولی : رنگ مغز این پسته سبز روشن مایل به زرد است. به همین دلیل پودر تهیه شده از این مغز با توجه به رنگ آن کیفیت و قیمت پایین تری دارد.

عوامل تاثیر گذار بر قیمت پودر پسته صادراتی

قیمت پودر پسته صادراتی با توجه به کیفیت و فروش آن بصورت فله و بسته بندی شده متفاوت است. البته قیمت خرید پودر پسته بصورت فله بسیار مناسب تر است و برای خریداران مقرون به صرفه می باشد.

از جمله عوامل موثر بر قیمت پودر پسته عبارتند از:

  • نوع پسته
  • کیفیت پودر پسته
  • حجم پودر پسته
  • درصد خالص بودن پودر پسته
  • برند تولید کننده
  • و…

شرکت بازرگانی شادیز انواع پودر پسته سبز صادراتی را متناسب با درخواست مشتریان به صورت فله و بسته بندی شده به بازارهای خارجی عرضه می نماید.

جهت خرید محصول و دریافت مشاوره با واحد فروش یا بازرگانی این مجموعه در ارتباط باشید.

شرکت بازرگانی شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

پسته

پودر پسته صادراتیقیمت پودر پسته صادراتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *