تجارت مغز بادام ایرانی _ شرکت بازرگانی شادیز

تجارت مغز بادام ایرانی

تجارت مغز بادام ایرانی _ شرکت بازرگانی شادیز از مجموعه های فعال در حوزه ی تجارت و صادرات مغز بادام ایرانی به شمار می آید.

تجارت مغز بادام ایرانی

اغلب شرکت های صادرات بادام به تجارت مغز بادام ایرانی مشغول هستند. تجارت مغز بادام از جمله تجارت های پر سود است که سبب رونق اقتصادی و ارز آوری برای کشور می شود.

شرکت های بسیاری در زمینه فروش بادام و مغز بادام در ایران فعالیت می کنند. اما همه این شرکت ها توانایی تامین کامل سفارشات برای مشتریان داخلی و خارجی را ندارد. شرکت بازرگانی شادیز به عنوان یکی از بزرگترین شرکت های تجاری و صادراتی بادام در ایران،آماده ارائه یهترین انواع بادام و مغز بادام ایرانی به صورت مستقیم و بدون واسطه به خریداران داخلی و خارجی می باشد.

تجارت مغز بادام شیرین

تجارت مغز بادام شیرین یک کار کاملا تخصصی است که برای انجام آن نیازمند اطلاعات کامل در زمینه فروش و صادرات بادام است. اگر شما مایل به تجارت مغز بادام شیرین ایرانی هستید می توانید از طریق راه های ارتباطی موجود در سایت با متخصصین مجموعه شادیز ارتباط برقرار نمایید.

بادام های ایرانی تنوع بالایی دارند و باالطبع مغز بادام ایرانی نیز انواع مختلفی دارد. انواع مغز بادام صادراتی ایران عبارتند از:

  • مغز بادام مامایی :

این مغز بهترین و با کیفیت ترین مغز بادام ایران است که از گرید ۸۰ دانه تا گرید ۱۴۰ دانه به بازارهای خارجی صادر می گردد.

  • مغز بادام سنگی :

این نوع مغز بادام بیشتر فروش داخلی دارد. اما مغز با کیفیت آن به کشورهای عربی و برخی دیگر از کشورهای همسایه صادر می گردد.

  • مغز بادام ربیع :

مغز بادام ربیع به دلیل شباهت زیادی که به بادام مامایی دارد در کشورهای خریدار مغز بادام مامایی فروش نسبتا خوبی دارد.

مغز بادام های ایرانی به دلیل ارگانیک بودن،طعم خوب و کیفیت بالا طرفداران بسیاری در نقاط مختلف دنیا دارد .هر ساله حجم بسیار بالایی از انواع مغز بادام ایرانی به کشورهای مختلف خارجی نظیر هند،ترکیه،روسیه،کشورهای عربی و اروپایی صادر می گردد.

جهت خرید فروش و تجارت بادام با ما در تماس باشید.

شرکت بازرگانی شادیز

نام و نام خانوادگی: ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

بادام

تجارت بادام ایرانیتجارت مغز بادام ایرانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *