صادرات پسته خندان ایران به عمان _ بازرگانی شادیز

صادرات پسته خندان ایران به عمان

صادرات پسته خندان ایران به عمان _ بازرگانی شادیز انواع پسته خندان طبیعی ایران را در حجم های بالا به کشور عمان ارسال می نماید.

صادرات پسته خندان ایران به عمان

صادرات پسته خندان طبیعی با بهترین کیفیت به کشور عمان و سایر کشورهای عربی و حوزه خلیج فارس انجام می شود. پسته های اکبری،کله قوچی و احمد آقایی در سایزهای درشت  و با بسته بندی های مناسب در بازار عمان از فروش بسیار بالایی برخوردار است.

کشور عمان از مراودات تجاری بسیار خوبی با کشور ایران برخوردار است که بخش عمده ای از این مراودات را محصولات کشاورزی تشکیل می دهد.

انواع پسته صادراتی ایران

پسته های ایرانی به عنوان مرغوب ترین پسته تولید شده در دنیا از تنوع بی نظیر و طعم بسیار عالی برخوردار است. این محصول در مناطق مختلف ایران از جمله استان های کرمان،خراسان،یزد،فارس،سمنان به صورت عمده کشت می شود. انواع مختلف پسته های درجه یک و مرغوب تولید شده و روانه بازارهای داخلی و خارجی می شود.

مهم ترین انواع پسته ایرانی که بیشترین میزان فروش و صادرات را به خود اختصاص داده اند عبارت است از:

  • پسته اکبری
  • پسته کله قوچی
  • پسته احمد آقایی
  • پسته فندقی
  • پسته بادامی

این ۵ نوع بیشترین سطح زیر کشت باغات پسته ایرانی را تشکیل می دهند.

ویژگی پسته های صادراتی

همانطور که می دانید صادرات پسته به هر کشور باید با توجه به درخواست مشتری و شرایط بازار و مردم آن کشور انجام شود. به طور کلی خریداران پسته ایرانی به دو دسته زیر تقسیم بندی می شود:

  1. کشورهای کیفیت محور
  2. کشورهای قیمت محور

به طور مثال کشور عمان جزء خریداران کیفیت محور پسته ایران است و اغلب تجار این کشور پسته های لوکس و با کیفیت مانند پسته اکبری ،کله قوچی و احمد آقایی را از ایران خریداری می نمایند. اما کشورهای قیمت محور مانند چین نیز بیشتر تمایل به خرید پسته های ارزان قیمت مانند پسته فندقی و بادامی از ایران دارند.

از مهم ترین ویژگی ها برای صادرات پسته خندان به عمان می توان موارد زیر را نام برد:

  • رویت و ظاهر مناسب پسته
  • درصد دهن بست استاندارد و یا کمتر
  • بسته بندی مناسب ( کارتن های وکیومی ده کیلوگرمی)
  • برچسب گذاری محصولات به زیبان عربی
  • تازگی و طعم خوب پسته
  • و…

صادرات پسته خندان به بازار عمان

بازار پسته ایران در عمان یک بازار رقابتی از لحاظ قیمت و کیفیت است.علاوه بر تجار ایرانی و عمانی بازرگانان هندی نیز حضور فعالی در بازار عمان دارند. بازار اصلی پسته های صادراتی ایران در عمان،فروشگاه های زنجیره ای و عرضه کنندگان مواد غذایی و خشکبار هستند که برخی از آن ها شعبه های متعددی در سراسر عمان دارند.

مسیر ارسال پسته از ایران به عمان اغلب به صورت دریایی انجام می شود. برخی از تجار این کشور در یک کانتیتر انواع مختلفی از مواد غذایی و خشکبار را خریداری می نمایند. به عنوان مثال پسته ،زرشک،زعفران و .. را به صورت ترکیبی سفارش می دهند.

قیمت روز پسته صادراتی در بازار عمان

صادرات پسته به عمان به عنوان یکی از بزرگترین مقاصد صادراتی پسته ایران از رونق بسیار بالایی برخوردار است. در تمامی تجارت ها،قیمت محصول، یکی از پارامترهای اساسی برای خرید یا عدم خرید یک شرکت است. البته قیمتی منصفانه با توجه به نوع و کیفیت آن که مورد تایید خریدار و فروشنده باشد.

برای اطلاع از قیمت روز انواع پسته صادراتی خندان برای عمان می توانید با کارشناسان ما در مجموعه شادیز تماس حاصل فرمایید.

مجموعه بازرگانی شادیز به عنوان یکی از فعالان در حوزه تولید،فرآوری،بسته بندی،فروش و صادرات پسته در ایران،آماده ارائه انواع پسته و مغز پسته و سایر خدمات به مشتریان گرامی در نقاط مختلف می باشد.

جهت دریافت مشاوره و استعلام قیمت ها با مدیر فروش مجموعه شادیز در ارتباط باشید.

شرکت بازرگانی شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

 

 

پسته

صادرات به عمانصادرات پسته ایران به عمانصادرات پسته خندان ایرانصادرات پسته خندان ایران به عمانصادرات پسته خندان به عمان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *