صادرات انواع پسته ارزان به کردستان عراق _ بازرگانی شادیز

صادرات انواع پسته ارزان به کردستان عراق

صادرات انواع پسته ارزان به کردستان عراق _ بازرگانی شادیز انواع پسته ایرانی ارزان قیمت را با بالاترین درجه کیفی به کشور عراق صادر می نماید.

صادرات انواع پسته ارزان به کردستان عراق

صادرات پسته به عراق و منطقه کردستان این کشور به عنوان یکی از بزرگترین مقاصد صادراتی پسته ایران از اهمیت بالایی برخوردار می باشد. اما کشور عراق جزء خریداران قیمت محور پسته ایران است. یعنی اولویت اول تجار این کشور برای خرید پسته قیمت ارزان و تمام شده محصول است.

انواع پسته ارزان ایران

کشور ایران به عنوان یکی از بزرگترین تولید کنندگان و صادر کنندگان پسته در دنیا شناخته می شود. پسته ایران از نظر کیفیت و تنوع در دنیا بی رقیب است. به صورتی که هر کشوری محصول مطابق با ذائقه مردم کشور خود را می تواند از بازار ایران فراهم نماید. آمار گمرکی و صادراتی هم بیان گر این موضوع است. چرا که پسته ایران به حدود ۷۰ کشور دنیا به صورت مستقیم و غیر مستقیم صادر می گردد.

تجار عراقی با توجه به شرایط اقتصادی مردم کشور خود بیشتر تمایل به خرید پسته های ارزان قیمت از ایران دارند.

انواع پسته ارزان قیمت ایران عبارتند از:

  • پسته های خندان ریز(انس بالا) : بعد از پسته های خندان درشت این نوع پسته از کیفیت مناسبی برخوردار است و از نظر قیمتی نیز نسبت به پسته های درشت ارزان تر می باشد مانند پسته های فندقی و بادامی .
  • پسته های آب خندان : پسته های آب خندان به پسته هایی می گویند که به دلایل مختلف بر روی درخت خندان نشده اند و بسته باقی مانده اند. این نوع پسته ها را با روش های مصنوعی خندان می سازند که به آن ها پسته آب خندان می گویند. این نوع پسته بعد از پسته های ریز خندان گزینه مناسبی می باشند و نسبت به پسته های خندان طبیعی درجه کیفی و قیمت پایین تری دارند.
  • پسته مخلوط خندان و آب خندان : برخی از تجار عراقی برای پایین آوردن قیمت ها مخلوط پسته خندان و آب خندان را سفارش می دهند. البته استفاده از این روش باید به درخواست و با اطلاع خریدار انجام شود و بدون اطلاع خریدار توصیه نمی شود.

خرید پسته ارزان قیمت

بهترین روش برای خرید پسته ارزان قیمت خرید مستقیم و بدون واسطه از مراکز و ترمینال های ضبط و فرآوری پسته است. این مراکز در شهرهای مختلف ایران فعالیت می کنند. یکی از بهترین راه های دسترسی به این مراکز وب سایت های تخصصی آن ها برای ارتباط راحت تر و سریع تر است.  این سایت ها امکان برقراری ارتباط بین این مراکز و خریداران را بدون صرف وقت و هزینه فراهم می سازد.

مجموعه بازرگانی شادیز با دارا بودن چندین ترمینال ضبط پسته در شهرهای مختلف ایران، به عنوان یکی از بزرگترین تولید کنندگان پسته در ایران شناخته می شود. شما می توانید جهت خرید و صادرات انواع پسته ارزان قیمت با واحد فروش یا بازرگانی این مجموعه در ارتباط باشید.

 

شرکت بازرگانی خشکبار شادیز 

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

 

پسته

صادرات انواع پسته اررانصادرات انواع پسته ارزان به عراقصادرات انواع پسته به عراقصادرات انواع پسته به کردستان عراقصادرات به کردستان عراقصادرات پسته ارزان به عراقصادرات پسته به کردستان عراق

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *