صادرات پسته ارزان قیمت زعفرانی به عراق _ بازرگانی خشکبار شادیز

صادرات پسته ارزان قیمت زعفرانی به عراق

صادرات پسته ارزان قیمت زعفرانی به عراق _ گروه بازرگانی خشکبار شادیز آمادگی دارد تا انواع پسته و فرآورده های آن را در کوتاه ترین زمان ممکن در کشور عراق به شما عزیزان تحویل دهد.

صادرات پسته ارزان قیمت زعفرانی به عراق

کشور عراق از خریداران انواع پسته ارزان قیمت ایران می باشد و حجم صادرات مستقیم به این ناحیه از ایران برای نوع اکبری، احمد آقایی و کله قوچی  بسیار بالا می باشد.
انواع پسته از جمله احمد آقایی، اکبری، کله قوچی، بادامی و فندقی در کشور ایران تولید می شود که صادرات آن ها با قیمت ارزان به کشور های مختلفی از جمله عراق، قزاقستان، روسیه و هند فراهم شده است.

از بهترین انواع پسته که قیمت ارزان  دارد و در عین حال درشت و مناسب صادرات به عراق است پسته اکبری مکانیک خندان می باشد که البته نوع تفت داده شده زعفرانی آن بیشتر مورد پسند است.

از جمله کشورهای همسایه که روابط اقتصادی زیادی با ایران دارد، عراق است.
پسته از جمله کالاهای صادراتی به این کشور می باشد و بیش تر ارقام صادراتی درجه یک به عراق از نوع اکبری و احمد آقایی ارزان قیمت هستند که بیشتر به صورت تفت داده نمکی و زعفرانی به فروش می رسند.
رقم اکبری آبخندان زعفرانی مهمترین نوع پسته ارزان قیمت در صادرات به کشور عراق به شمار می آید. اما نوع اکبری آب خندان به لحاظ طعم دارای کیفیت پایین تری به نسبت نمونه طبیعی خندان می باشد.
صدور پسته زعفرانی به عراق اغلب برای ارزان قیمت تر شدن آن به صورت فله صورت می گیرد.

مغز پسته ارزان قیمت برای صادرات به عراق

صادرات پسته ارزان قیمت زعفرانی به عراق

همانطور که گفته شد، عراق یکی از خریداران اصلی انواع پسته و مغز پسته ایران می باشد اما برای صادرات به این کشور باید از محصولات ارزان قیمت استفاده کرد.
کشور عراق از جمله وارد کننده ارقام پسته ارزان قیمت ایران است. از این رو برای صادرات مغز نیز باید از ارقام ارزان قیمت تر استفاده نمود، ضمن اینکه مرغوبیت محصول نیز حفظ شود .
مغز پسته بسته به میزان سبز رنگی و یا سالم بودن آن دارای درجه بندی متفاوت است و به لحاظ قیمت متغیر است.
عمده کاربرد این محصول در تهیه شیرینی و بستنی می باشد.
البته این فراورده در نمونه های خام و شور عرضه می شود، اما صادرات عمده آن به عراق در تناژ بالا به صورت خام صورت می گیرد.

برای کسب اطلاعات بیش تر با مدیران فروش شرکت تولیدی و بازرگانی خشکبار شادیز تماس بگیرید.

پسته

پسته ارزانپسته ارزان قیمتپسته زعفرانیپسته زعفرانی ارزانپسته زعفرانی شادیزپسته شادیزپسته صادراتی شادیزپسته و خشکبارخشکبار شادیزصادرات پسته ارزانصادرات پسته ارزان به عراقصادرات پسته ارزان قیمتصادرات پسته به عراققیمت پستهقیمت پسته زعفرانیمغز پسته ارزان قیمت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *