فروش عمده پسته و مغز پسته رفسنجان _ شرکت بازرگانی شادیز

فروش عمده پسته و مغز پسته رفسنجان

فروش عمده پسته و مغز پسته رفسنجان _ شرکت تولیدی و بازرگانی خشکبار شادیز به عنوان عمده فروش پسته رفسنجان در بازارهای جهانی فعالیت گسترده ای دارد.

طیف وسیعی از پسته در کرمان و به ویژه رفسنجان تولید می شود که به صورت عمده در کشورهای مختلف به فروش می رسد. پسته رفسنجان به دلیل طعم و رایحه بی نظیر در همه دنیا شناخته شده است.

فروش عمده پسته و مغز پسته رفسنجان

بیشتر ما پسته و مغز پسته رفسنجان را به عنوان بهترین انواع و کیفیت این محصولات می شناسیم. آیا می دانید قیمت عمده آنها چقدر است؟

رفسنجان قدیمی ترین مرکز تولید پسته در ایران است. پسته احمد آقایی و کله قوچی از شناخته شده ترین انواع این منطقه هستند.

بیشتر صادرات مستقیم از رفسنجان به کشورهای دیگر به صورت عمده انجام می شود. هند ، روسیه ، امارات و چین خریداران اصلی در این منطقه هستند.

انواع پسته رفسنجان

انواع پسته رفسنجان

شهرستان رفسنجان یکی از مراکز اصلی تولید پسته در استان کرمان است. این پسته در رده با کیفیت ترین محصولات در زمینه پسته و مغز پسته قرار دارد.

رفسنجان انواع پسته را تولید می کند ، اما متخصص در بازاریابی دو نوع در حجم بالا است. ارقام احمد آقایی و کله قوچی بیشترین میزان فروش را در منطقه رفسنجان دارند.

پس از این نوع ، پسته فندقی بالاترین میزان فروش عمده را دارد. البته با تولید پسته کله قوچی عمدتا در شهرستان سبزوار در استان خراسان رضوی ، قطب جدید پسته کله قوچی می تواند این منطقه از کشور باشد. اما پیشرو در تولید ، فروش و صادرات پسته احمد آقایی رفسنجان است.

منطقه نوق رفسنجان دارای پسته احمد آقایی با پوست کاملاً سفید است که برای صادرات به کشورهایی مانند هند بسیار مناسب است. همچنین مغز پسته های این منطقه پوستی بنفش دارد. مغز پوست بنفش بهترین نوع فروش در بازار عمده فروشی مغز پسته است.

در گذشته ، شهر رفسنجان مرکز تجارت بازرگانان و تجار از کشورهای مختلف جهان بوده است. پسته رفسنجان در بازارهای جهانی شناخته شده است و از حجم فروش بالایی برخوردار است.

فروش عمده پسته رفسنجان

خرید انواع پسته از مرکز اصلی آن همیشه فواید زیادی دارد.

اما مزارع پسته به گونه ای است که خرید مستقیم محصول از کشاورز روی درخت امکان پذیر نیست.

دلیل این امر نیاز به فرآوری و خشک کردن پسته تازه است که باید توسط پایانه های ضبط پسته انجام شود. بنابراین ، به عبارت بهتر ، می توان گفت که پسته خشک شده باید پس از فرآوری و پوست کندن دیده شود.

پس از مشاهده بار و محاسبه اونس (اندازه) و درصد های مجاز محصول ، امکان خرید عمده آن وجود دارد. یکی از مهمترین مزایای خرید پسته در مرکز تولید آن ، قیمت مناسب محصول است.

از طرف دیگر ، هنگام صحبت با صاحب اصلی بار ، امکان تخفیف بیشتر در زمان خرید عمده وجود دارد. پایانه های مختلف ضبط پسته در رفسنجان وجود دارد که کشاورزان و دارندگان پسته محصولات خود را در این مراکز خشک و مرتب می کنند. این مراکز همچنین گزینه های خوبی برای خرید پسته در ابتدای فصل هستند.

صادرات پسته ایرانی

صادرات پسته ایرانی

همانطور که مطلع هستید ، حجم زیادی از پسته ایرانی برای صادرات به تمام نقاط جهان استفاده می کند. از طرف دیگر ، قیمت این محصول با قیمت USD ارتباط نزدیک دارد.

پسته از رفسنجان به کشورهای مختلف صادر می کند (هر ساله بیش از ۳۲ کشور).

پسته احمد آقایی رفسنجان به هند ، روسیه ، قزاقستان و برخی از کشورهای اروپایی ارسال می شود. بازار اصلی پسته و مغز پسته کله قوچی بیشتر از کشورهای عربی از جمله لبنان است.

بازار صادرات پسته ایران در سالهای اخیر رونق بسیار بیشتری نسبت به فروش داخلی داشته است. دلیل اصلی این امر افزایش قیمت پسته و محصولات آن است. در حالی که قدرت خرید افراد در داخل ایران در حال کاهش است. اما صادرات پسته همچنان در حال رونق است و شرکت های مختلف تجاری محصولات خود را به سراسر دنیا ارسال می کنند.

برای صادرات پسته ، توجه به پارامترهای مختلفی که با توجه به استانداردهای کشور هدف تعیین می شود ، ضروری است.

  • اندازه پسته (اونس)
  • درصد دهان بسته
  • درصد پسته های دهان چفت
  • مقدار پسته کاملاً خندان
  • بسته بندی
  • بو داده یا خام
  • طراوت و سلیقه

البته برخی موارد خاص مانند آفلاتوکسین فقط برای کشورهای خاص تأکید می کند ، در این زمینه می توانید با واحد فروش و تجارت شرکت تولیدی شادیز تماس بگیرید.

قیمت عمده پسته و مغز پسته رفسنجان

قیمت عمده پسته و مغز پسته رفسنجانهمانطور که گفته شد قیمت پسته بیشتر از مراکز عمده فروشی منطقه تولید نسبت به سایر مراکز ارزان تر است. به همین دلیل خریداران پسته از کشورهای دیگر نیز محصول مورد نظر خود را به صورت حضوری در مرکز تولید خریداری می کنند.

قیمت پسته در وهله اول به پارامترهای کیفیت بستگی دارد. موارد ذکر شده در بخش قبلی هر یک در قیمت نهایی پسته تأثیرگذار است.

در این راستا ، خریداران به صورت تصادفی چندین کیسه از محصول را هنگام خرید تست و بررسی می کنند. پس از تعیین مقدار پارامترها و مطابقت آن با درصد مجاز ، قیمت باید تعیین شود.

علاوه بر همه اینها ، قیمت روز دلار نیز در تعیین قیمت پسته بسیار موثر است. به همین دلیل بسیاری از شرکت ها محصولات خود را به ازای هر دلار آمریکا می فروشند.

کارخانه تولید پسته شادیز به عنوان یکی از فعالان این زمینه در مناطق تولید پسته ، یعنی استان های کرمان و خراسان در ایران فعالیت می کند. برای دریافت قیمت روز خرید انواع پسته می توانید با واحد فروش این مجموعه تماس بگیرید.

پسته

پسته رفسنجانپسته شادیزفروش پسته بصورت عمدهفروش پسته رفسنجانفروش پسته عمدهفروش عمده پستهفروش عمده پسته شادیزفروش عمده مغز پستهفروش مغز پسته رفسنجانفروش مغز پسته عمدهمغز پسته رفسنجانمغز پسته شادیزمغز پسته عمده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *