خرید انواع پسته احمد آقایی و کله قوچی رفسنجان

خرید انواع پسته احمد آقایی و کله قوچی رفسنجان

خرید انواع پسته احمد آقایی و کله قوچی رفسنجان _ شرکت شادیز انواع پسته احمد آقایی و کله قوچی رفسنجان را به خریداران در نقاط مختلف عرضه می نماید.

خرید انواع پسته احمد آقایی و کله قوچی رفسنجان

خرید انواع پسته از رفسنجان به عنوان قطب تولید پسته در استان کرمان به صورت عمده انجام می شود.

پسته های احمد آقایی و کله قوچی بیش ترین میزان تولیدات این منطقه است. حجم عمده ای از محصولات رفسنجان برای صادرات مورد استفاده قرار می گیرد.

انواع پسته رفسنجان

شهرستان رفسنجان به عنوان یکی از مراکز اصلی تولید پسته در استان کرمان است.پسته رفسنجان در رده با کیفیت ترین محصولات حوزه پسته و خشکبار قرار می گیرد.

شهرستان رفسنجان تولید انواع پسته را دارد. اما به صورت تخصصی دو نوع پسته را در حجم بالا روانه بازار می نماید.پسته احمد آقایی و پسته کله قوچی بیش ترین میزان خرید و فروش در منطقه رفسنجان را دارند.

به طور کلی پسته پیشتاز عرصه تولید، فروش و صادرات پسته احمد آقایی شهرستان رفسنجان است. با کیفیت ترین پسته احمد آقایی در این شهرستان متعلق به منطقه نوق است. منطقه نوق رفسنجان پسته های احمد آقایی با پوست سفید دارد که اغلب برای صادرات به کشورهایی نظیر هند استفاده می شود.

از گذشته شهرستان رفسنجان مرکز رفت و آمد تجار و بازرگانان کشور های مختلف دنیا بوده است.پسته های رفسنجان در بازار های جهانی کاملا شناخته شده هستند و حجم فروش بسیار بالایی دارند.

خرید انواع پسته رفسنجان

خرید انواع پسته احمد آقایی و کله قوچی رفسنجان

خرید انواع پسته همیشه از مرکز اصلی تولید آن دارای مزایای بسیاری می باشد.اما حوزه پسته به گونه ای است که نمی توان به صورت مستقیم محصول را از کشاورز بر روی درخت خریداری کرد.

علت این موضوع هم نیاز به فرآوری و خشک کردن پسته تازه است که حتما باید توسط ترمینال های ضبط پسته انجام شود.به عبارت دیگر می توان بیان کرد که پسته خشک را باید پس از فرآوری و پوست گیری شدن رویت نمود.

پس از رویت بار و محاسبه انس(سایز) و درصد های مجاز محصول می توان نسبت به خرید عمده آن اقدام نمود.

از مهم ترین مزیت های خرید پسته ار مرکز تولید آن، قیمت مناسب محصول است.از طرفی زمانی که با فروشنده  اصلی بار صحبت می شود، امکان و احتمال تخفیف بیش تر در زمان خرید عمده وجود دارد.

ترمینال های مختلف ضبط پسته در رفسنجان وجود دارد که کشاورزان و مالکان پسته، محصولات خود را در این مراکز پوست گیری و خشک می نمایند.این مراکز نیز گزینه های خوبی برای خرید پسته در ابتدای فصل می باشد.

شرکت بازرگانی شادیز با دارا بودن چندین مرکز و ترمینال ضبط پسته در رفسنجان انواع پسته این شهرستان را پس از فرآوری به صورت مستقیم و با قیمت عالی به خریداران در سراسر نقاط دنیا عرضه می نماید.

صادرات پسته از رفسنجان

همان طور که می دانید حجم بالایی از پسته ایران برای صادرات به اقصی نقاط جهان مورد استفاده قرار می گیرد.از طرفی قیمت این محصول نیز با قیمت ارز رابطه بسیار نزدیکی دارد.

صادرات پسته از رفسنجان به کشور های مختلفی انجام می شود.پسته احمد آقایی رفسنجان برای کشور های هندوستان، روسیه، قزاقستان و برخی کشور های اروپایی ارسال می شود.بازار اصلی پسته کله قوچی رفسنجان هم بیش تر کشور های عربی از جمله لبنان می باشد.

بازار صادرات پسته ایران در سال های گذشته نسبت به فروش داخلی بسیار رونق بیش تری داشته است.علت اصلی این موضوع هم افزایش قیمت پسته و فرآورده های آن می باشد در حالی که قدرت خرید مردم در داخل ایران کاهشی بوده است.

اما صادرات پسته همچنان رونق بسیار بالایی دارد و شرکت های بازرگانی مختلف محصولات خود را به سراسر دنیا ارسال می نمایند.

صادرات پسته با توجه به پارامتر های مختلف و استاندارد های کشور هدف تعیین می شود، که عبارتند از:

  • سایز پسته (انس)
  • درصد دهن بست
  • درصد دهن چفت
  • میزان توچین بار
  • بسته بندی محصول
  • تفت داده یا خام بودن پسته
  • تازگی و خوش طعم بودن پسته

البته برخی موارد خاص مانند افلاتوکسین تنها برای کشور های مشخصی مورد تاکید است که در این خصوص می توانید با واحد فروش و بازرگانی مجموعه تولیدی شادیز ارتباط برقرار نمایید.

خرید انواع پسته احمد آقایی و کله قوچی رفسنجان

قیمت عمده انواع پسته در رفسنجان

قیمت پسته همانطور که گفته شد از منطقه تولید در بیشتر مواقع بسیار ارزان تر از سایر مراکز است.به همین دلیل برخی از خریداران پسته از سایر کشور ها نیز حضوری در مرکز تولید اقدام به خرید محصول مد نظر خود می نمایند.

قیمت پسته در وهله اول به پارامتر های کیفیتی بستگی دارد.مواردی که در قسمت قبل بیان شد هر یک تاثیرگذار در قیمت نهایی پسته می باشند.

در همین راستا خریداران در هنگام خرید به صورت تصادفی چندین کیسه از محصول را مورد تست و بررسی قرار می دهند.پس از مشخص شدن میزان پارامتر ها و تطابق آن با درصد های مجاز قیمت تعیین می گردد.

قیمت روز دلار نیز به شدت در تعیین قیمت پسته موثر است.به همین دلیل بسیاری از شرکت ها محصولات خود را به قیمت دلاری به فروش می رسانند.

مجموعه تولیدی بازرگانی شادیز به عنوان یکی از فعالان این حوزه انواع پسته رفسنجان را بصورت عمده و با مناسب ترین قیمت به بازارهای جهانی عرضه می نماید.

برای دریافت قیمت روز جهت خرید انواع پسته می توانید با واحد فروش یا بازرگانی شادیز ارتباط برقرار کنید.

 

 

پسته

انواع پسته احمد آقاییانواع پسته احمد آقایی رفسنجانانواع پسته کله قوچی رفسنجانپسته احمد آقایی و کله قوچیپسته احمد آقایی و کله قوچی رفسنجانپسته کله قوچیخرید انواع پسته احمد آقاییخرید انواع پسته رفسنجانخرید انواع پسته کله قوچیخرید پسته احمد آقایی و کله قوچی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *