تولید و فروش پسته دستچین رفسنجان _ بازرگانی شادیز

تولید و فروش پسته دستچین رفسنجان

تولید و فروش پسته دستچین رفسنجان _ بازرگانی شادیز انواع پسته دستچین و توچین رفسنجان را بصورت مستقیم و بدون واسطه به فروش می رساند.

تولید و فروش پسته دستچین رفسنجان

نوع دستچین شده پسته رفسنجان از کیفیت بسیار بالایی برخوردار می باشد. پسته های تولید شده در رفسنجان به دلیل درشتی و درجه خندانی بالا مناسب ترین انواع پسته برای دستچین یا توچین شدن می باشند. برای دستچین کردن معمولا از ارقام اکبری،کله قوچی و احمد آقایی رفسنجان استفاده می شود.

پسته دستچین به پسته ای می گویند که درصد دهن بست آن صفر و درصد دهن چفت آن نهایتا ۵ درصد باشد. به این نوع پسته دستچین ۱۰۰ درصد می گویند. پسته دستچین از کیفیت و قیمت بالاتری نسبت به پسته های معمولی برخوردار می باشد. پسته های دستچین شده ظاهر درشت،لوکس و یک دستی دارند و از آن ها بیشتر جهت صادرات به کشورهای کیفیت محور مانند کشورهای عربی و حوزه ی خلیج فارس استفاده می شود.

فروش بهترین انواع پسته دستچین رفسنجان

پسته اکبری دستچین:

پسته اکبری  درشت ترین و کشیده ترین پسته تولید شده در ایران است که بیشترین حجم آن در رفسنجان،سیرجان و انار تولید می گردد. پسته اکبری اولین گزینه برای دستچین کردن است . بیشترین حجم فروش پسته دستچین شده مربوط به پسته اکبری است.

پسته کله قوچی دستچین:

دومین گزینه برای دستچین شدن پسته کله قوچی خندان رفسنجان است. پسته کله قوچی رفسنجان درجه خندانی بالا و سایز درشتی دارد. نوع دستچین شده این پسته بسیار چشمگیر و مشتری پسند است.

بیشترین فروش پسته دستچین جهت مصارف آجیلی و صادرات به کشورهای مختلف انجام می شود. فروش این نوع پسته در عید نوروز به اوج خود می رسد.

بهترین روش جهت خرید این محصول خرید مستقیم از مراکز تولید پسته در شهر رفسنجان است که شرکت شادیز این امکان را برای خریداران فراهم ساخته است. شما می توانید انواع پسته دستچین و توچین شده رفسنجان را با تضمین کیفیت و قیمت از این مجموعه خریداری نمایید.

جهت خرید محصول و دریافت قیمت ها با ما در ارتباط باشید.

شرکت بازرگانی شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره ماس:۰۹۱۷۰۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

پسته

پسته دستچینتولید پسته دستچینتولید و فروش پسته دستچینتولید و فروش پسته دستچین رفسنجانفروش پسته دستچین رفسنجان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *